ضمایر

من

17 سال از درگذشت فریدون مشیری می‌گذرد و یک بار دیگر مجموعه‌ای از اشعار عاشقانه‌اش، در قالب یک آلبوم منتشر می‌شود. بخشی از اشعار مشیری که گمان می‌برد: گر سکوت خویش را می‌داشتم، زندگی پر بود از فریاد من، با صدای صادق درجاتی (ونداد) و آهنگسازی فردین کریم‌خاوری در آلبومی به نام «عاشقانه‌های فریدون مشیری» فردا رونمایی می‌شود. در کنار اشعار مشیری دو قطعه از مولانا و سهراب سپهری نیز در این آلبوم وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۱۷

آلبوم «عاشقانههای فریدون مشیری» توسط موسسه فرهنگی، هنری نغمه حصار در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد و مراسم رونمایی آن، فردا در مجموعه شهر کتاب دانشگاه واقع در خیابان بزرگمهر، تقاطع خیابان قدس برگزار میشود.

او

مهمان داریم؛ چه مهمانی! گلوریا پرز سالمرون بله را گفت؛ رئیس فدراسیون بینالمللی انجمنها و موسسات کتابداری (ایفلا) به دعوت سازمان اسناد و کتابخانه ملی و برای حضور در ایران، پاسخ مثبت داد. او قرار است مهمان ویژه هشتادمین سال تاسیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی باشد و به این منظور برنامههای ویژهای تدارک دیده شده است.

به گفته مظفر پاسدار شیرازی، دبیر ویژه برنامههای سازمان اسناد و کتابخانه ملی، این نخستینبار است که گلوریا پرز سالمرون، رئیس ایفلا به ایران سفر و از کتابخانه ملی کشورمان دیدار میکند.

آنها

در آخرین ماه سال، تالارهای شهر تهران و برخی شهرستانها، میزبان رنگینکمانی از انواع کنسرتها هستند.

براساس گزارشی که مهر از سامانههای رسمی فروش بلیت منتشر کرده، مجموعهای از کنسرتهای موسیقی ایرانی و نواحی، موسیقی کلاسیک، پاپ و تلفیقی برای میزبانی از علاقهمندان موسیقی تدارک دیده شده و تمامی آنها در همین روزهای پایانی به صحنه خواهند رفت.

کنسرت «آواز پارسی» با حضور شهرام ناظری و حافظ ناظری در شهر رشت، کیهان کلهر و اردال ارزنجان در تالار وحدت، پرواز همای و گروه دستان در تالار وزارت کشور و گروه وزیری به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در تالار وحدت تعدادی از کنسرتهای موسیقی ایرانی و نواحی هستند که در همین ماه برگزار میشوند.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی نیز از جمله کنسرتهای کلاسیک یکماهه پایانی سال است.

بسیاری از خوانندگان پاپ، از جمله مانی رهنما، میثم ابراهیمی، محسن یگانه، امیدحاجیلی، چارتار، خواجهامیری، هورشبند، سون، علیزاده و دیگران هم اسفند به صحنه میروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها