«تاپیلمیش» تابستان آینده به شبکه سهند می‌آید

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بازدید از روند ساخت «تاپیلمیش» جدیدترین مجموعه تلویزیونی شبکه سهند گفت: این مجموعه در قالب طنز اجتماعی، هم‌اکنون در حال ضبط است و در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای تهیه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۱۴

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، سیدمحسن لطیفی افزود: آذربایجان شرقی با ظرفیت بالای نیروی انسانی و تخصص فنی در تهیه و ساخت فیلم، تلهفیلم و مجموعههای تلویزیونی و با بودجه متمرکزی که برای این مرکز تدارک دیده شده است، سه مجموعه با محوریت انقلاب اسلامی طراحی و تولید میکند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان خاطرنشان کرد: سریالهای «جلال» و «رادیو شکسته» برای تولید در سال آینده برنامهریزی شده، ضمن اینکه مجموعه فاخر دفاع مقدس با موضوع شهید تجلایی هم در مرحله پیش تولید است. لطیفی با اشاره به هزینههای بالای تهیه این سریال تاکید کرد: از مدیریت استان انتظار میرود برای تهیه سریالی درخور این شهید بزرگوار، حمایتهای مادی و معنوی لازم را داشته باشند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی تاپیلمیش هم گفت: محوریت اصلی داستان، اشتغال، ازدواج، جوانان و امید به آینده است و شخصیت اصلی هم دانشآموختهای به نام بهزاد در جستوجوی شغلی ایدهآل است که در طول داستان با انواع مشاغل کاذب مواجه شده و در نهایت مسیر درست را پیدا میکند. طاهرفر افزود: محل اصلی ضبط سریال یک مجتمع است که سه خانواده از سه طبقه مختلف اجتماعی در آن زندگی میکنند و ماجراهای روزمره ساکنان آن، هر قسمت را به مجموعهای از تلخیها و شیرینیهای زندگی تبدیل میکند.

جمعی از بازیگران پیشکسوت از جمله هاشم چاووشی، ناصر هاشمی، سیامک افسایی و همچنین تعدادی از بازیگران جوان و استعدادهای جدید در سریال تاپیلمیش ایفای نقش میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها