نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

آسیب‌های اجتماعی در جامعه رشد کرده است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: با درنظر گرفتن آمارهای موجود و شواهدی که در اختیار داریم آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایران رشد کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۳۱
آسیب‌های اجتماعی در جامعه رشد کرده است

سیده حمید زرآبادی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در این زمینه به جام جم آنلاین گفت: معطل ماندن ارایه لایحه‌ حمایت از حقوق کودکان و منع خشونت علیه زنان از سوی دولت می‌تواند به روند افزایش خشونت به شکل‌های مختلف در جامعه منجر شود به همین دلیل نامه‌ای به ریاست محترم مجلس نوشته شده تا ایشان نسبت به تسریع در ارایه لایحه از سوی دولت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: البته صرفا ارایه لایحه از سوی دولت کافی نیست و ابتدا لازم است نهادها و ارگان‌های مربوطه به ارایه آمارهای مشخص و دقیقی از روند خشونت جامعه تهیه کنند تا براساس آنها بتوانیم روند بررسی لایحه ارسال شده دولت را آغاز کنیم.

وی با تاکید براینکه نباید در این زمینه فرصت سوزی شود به خبرنگار ما گفت: آغاز روند بررسی لوایح مربوط به خشونت حتی اگر یک هفته زودتر آغاز شود قطعا می‌تواند به کاهش خشونت در کلان جامعه منجر شود از این رو موضوع لوایح حقوق کودکان و منع خشونت علیه زنان قطعا به مجرد اتمام بررسی لایحه بودجه سال 97 پیگیری و رسیدگی خواهد شد که امیدوارم اوایل سال آینده به نتیجه برسیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: افزایش خشونت در جامعه اسلامی ما خوشایند نیست و باید در کمترین زمان ممکن سازوکارهایی تدارک ببینیم که این روند متوقف و به سمت کاهش هدایت شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌های اجتماعی درکشور رشد داشته است که کودک آزاری و خشونت علیه زنان ،یکی از شاخه‌های آن است بنابراین باید در همه بحث‌های آسیب‌های اجتماعی جدیت و سرعت عمل داشته باشیم.

عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها