داستان مصور «بچه‌ها» بالاخره راه خود را روی صفحه تلویزیون پیدا کرد! ست روگن و همکار همیشگی‌اش ایوان گلدبرگ، از مدت‌ها قبل به دنبال تولید نسخه تلویزیونی این مجموعه نوول بودند. تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اریک کریپک است؛ هنرمندی که اکشن فانتزی پربیننده «سوپرنچرال» را در کارنامه‌اش دارد. شبکه آمازون وظیفه تولید و پخش بچه‌ها را به عهده دارد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۱۷

این شبکه از مدتها قبل به دنبال تولید مجموعهای براساس داستان معروف گارت انیس بود. انیس، مجموعه داستان خود را با همکاری داریک رابرتسون خلق کرد. این داستان در آیندهای نزدیک رخ میدهد و مربوط به دورانی است که ابرقهرمانها، دیگر محبوبیت گذشته خود را میان مردم ندارند. آنها که نتوانستهاند اعتماد عمومی را به دست آورند، به زندگی معمولی برگشته و دیگر کارهای خارقالعاده نمیکنند.

در چنین شرایطی، گروهی از آدمها و موجودات خبیث با یکدیگر متحد شده و فعالیت علیه مردم عادی را آغاز میکنند. زمانی که اقدامات نیروهای شر و خبیث جان مردم را به لب میرساند، آنها به سراغ ابرقهرمانهای قدیمی خود میروند و از آنها طلب کمک میکنند. ابرقهرمانهای داستان دوباره وارد ماجرا شده و نبردی شدید علیه نیروهای شیطانی را سازماندهی میکنند. اما آنها خیلی زود متوجه میشوند مقابله با این موجودات منفی، کار چندان سادهای نیست. کار انتخاب بازیگران اصلی مجموعه شروع شده است. تهیهکنندگان بچهها باید پنج بازیگر سرشناس را برای حضور در نقش پنج ابرقهرمان اصلی داستان پیدا کنند.

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، اریک کریپک در راس گروهی از فیلمنامه نویسانی خواهد بود، که وظیفه نگارش فیلمنامههای مجموعه را به عهده دارند. فصل اول این اکشن کمیکاستریپی، در هشت اپیزود 50 دقیقهای تولید خواهد شد. ست روگن و ایوان گلدبرگ حداقل یکی از اپیزودهای مجموعه را کارگردانی خواهند کرد. هنوز معلوم نیست کارگردانی شش قسمت دیگر را کدام یک از فیلمسازان به عهده میگیرند. منتقدان تلویزیونی این پرسش را مطرح میکنند آیا یک اکشن ابرقهرمانانه در قاب کوچک، با استقبال تماشاگران روبهرو خواهد شد یا نه. برخی از آنان نسبت به موفقیت چنین مجموعهای، شک و تردید دارند، اما روگن نسبت به این گونه اظهارنظرها بیتفاوت به نظر میرسد. او بیشتر از این نظر خوشحال است که مجموعه مورد علاقهاش بالاخره وارد مرحله تولید میشود.

این هنرمند فعال در هر دو رشته سینما و تلویزیون، از اوایل سال 2015 به دنبال تولید و ساخت بچهها بوده است. مجموعه او با هزینهای هفت میلیون دلاری جلوی دوربین میرود. شبکه آمازون اواخر سال جاری میلادی را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری انتخاب و تعیین کرده است. بچهها برای پخش در اواسط فصل تابستان سال آینده میلادی آماده خواهد شد. بحث تولید این مجموعه تلویزیونی در حالی به نتیجه مشخص رسیده که قبل از این قرار بود داستان گارث انیس به صورت فیلمی سینمایی ساخته شود. شرکت سونی سال 2010 قصد داشت این فیلم سینمایی را به کارگردانی آدام مککی تولید کند، اما خشونت موجود در داستان، باعث انصراف سونی از این کار شد.

مهبد آستانی

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها