رضا عنایتی در دقیقه 90 تسلیم شد

سوغات 3 امتیازی برانکو از مشهد

علی علیپور تیرخلاص را درست در آخرین دقیقه شلیک کرد تا پرسپولیس برانکو مزد بازی هجومی‌اش را در بهترین لحظه بگیرد. سفیدها در مشهد مشکی‌پوشان را با حداقل گل شکست دادند و با 44 امتیاز، گامی دیگر برای دفاع از عنوان قهرمانی برداشتند.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۴۵

این پیروزی در شرایطی به دست آمد، که بیش از 190 دقیقه از آخرین باری که پرسپولیس دروازه حریفانش را باز کرده بود، میگذشت. دارنده بهترین خط حمله لیگ، از دقیقه 78 بازی با تراکتورسازی، دروازه حریفانش را باز نکرده بود. یک 90 دقیقه کامل مقابل نفت و البته یک 90 دقیقه هم مقابل مشکیپوشان. با این حال این طلسم روی اشتباه مدافع تیم مشهدی و سماجت سیامک نعمتی در دقیقه آخر شکسته شد. توپی که داشت از خط عرضی دروازه به اوت میرفت، به یکباره زیر پای وحید امیری افتاد تا او با یک سانتر تند و تیز، علی علیپور را در دهانه دروازه حریف صاحب موقعیت گل کند. آقای گل این فصل لیگ برتر هم برای زدن دوازدهمین گل این فصل خود کار دشواری نداشت. او فقط باید با یک بغل پا دروازه خالی مشکیپوشان را باز میکرد که کرد. به این ترتیب طلسم گل نزدنهای پرسپولیس پس از دو بازی و از دست رفتن بیش از 10 موقعیت مسلم گلزنی مقابل نفت و مشکیپوشان شکسته شد.

برانکو: سزاوارانه بردیم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر مشکیپوشان گفت: طبیعی است که میزبان به دنبال بهترین نتیجه بود و بیش از همه خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. بازیکنانم به بهترین نحو دین خود را ادا کردند. بعد از همه شانسهایی که داشتیم در دقایق پایانی گل زدیم و سزاوارانه بازی را بردیم.

برانکو افزود: این گل دوازدهم علیپور بود و منشا هم روند خوبی دارد. به عنوان مربی برایم مهم این است که در بازی، چه خانگی و چه خارج از خانه موفق باشیم. مهم به دست آوردن موقعیت گل است که در این زمینه همچون همیشه موفق بودیم. تا اینجای فصل فقط 2 بازی مقابل پیکان و الهلال باختیم. به بازیکنانم بابت همه تلاشی که تا امروز داشتهاند، تبریک میگویم زیرا به دنبال رسیدن به اهداف خود هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها