نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا ساخته شد

یک تولیدکننده رایانه‌های شخصی بتازگی لپ‌تاپی با ضخامت 8/98 میلی‌متر ساخته است. این شرکت مدعی است این نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیاست. به گزارش مهر و به نقل از ورج، شرکت ایسر قصد دارد در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی امسال نسخه‌ای ارتقا یافته از لپ‌تاپ Swift7 را رونمایی کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۰۹

این دستگاه با ضخامت 8/98 میلی‌متر حتی از نسخه قبلی هم نازک‌تر است. شرکت سازنده ادعا می‌کند این نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیاست. علاوه بر نازکی دستگاه، بقیه مشخصات آن نیز جالب هستند. در Swift7 از نسل هفتم پردازشگرهای Core i7 استفاده شده، اما بهتر است ایسر آن را به نسل هشتم ارتقا دهد.

همچنین دستگاه مجهز به هشت گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه ذخیره PCIe SSD است. هر دو این مشخصات نیز بسیار مطلوب هستند، اما رقبای Swift7 مشخصات بهتری را نیز ارائه میکنند.

از سوی دیگر نمایشگر دستگاه از 13/3 اینچ به 14 اینچ ارتقا یافته، اما کیفیت آن همچنان 1080 پیکسل است، اما یکی از ویژگیهای مطلوب Swift7 که برای کاربران جالب خواهد بود، قابلیت اتصال 4G LTE است که میان لپتاپهای فعلی به ندرت دیده میشود. این لپتاپ با قیمت 1699 دلار (حدود هفت میلیون و 375 هزار تومان) عرضه میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها