درآمد مدیرعامل اپل در سال 2017 چقدر بود؟

تیم کوک، مدیرعامل اپل به لطف فعالیت‎هایش در مقر این شرکت بزرگ چندملیتی در کوپرتینوی کالیفرنیا توانست در سال‌جاری میلادی بیش از صد میلیون دلار درآمد کسب کند. به دستمزد ماهانه او که سه میلیون دلار است، 9 میلیون دلار پاداش و 89 میلیون دلار نیز در قالب سهام اپل اضافه شده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۳۴

به گزارش عصرایران؛ در قبال دستمزد و پاداش‎هایی که تیم‌کوک در این سال به‌دست آورده است، هزینه‌هایی که این شرکت برای تامین امنیت او و همچنین آسان‌سازی فعالیت‎های حرفه‎ای‎ صرف کرده، ناچیز است. شرکت اپل در سال 2017 میلادی 224 هزار دلار برای تامین امنیت و 93 هزار دلار نیز برای استفاده تیم کوک از یک جت خصوصی برای انجام سفرهای کاری پرداخت کرده است.

دیگر مقامات ارشد اپل از چنین درآمد هنگفتی برخوردار نبودند. پنج مدیر دیگر این شرکت یعنی لوکا ماستری مدیر ارشد امور مالی، آنجلا آرندتس نایب رئیس و مدیر تمام فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در سراسر جهان، جانی سروجی مدیر تیم فناوری‌های سخت‌افزاری، دن ریکو مدیر تیم‌های مهندسی Mac, iPhone, iPad و iPod و درنهایت بروس سیویل، معاون ارشد شورای عمومی، در سال‌جاری میلادی کمی بیش از 24 میلیون دلار دستمزد، پاداش و سهام دریافت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها