کاوه رضایی، مهاجم تیم ملی در لیگ بلژیک به یک ستاره تبدیل شده و این روزها نشریات این کشور مطالب زیادی درباره او می‌نویسند.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۸

لیگ بلژیک در اروپا جایگاه بالایی ندارد، ولی تیم ملی این کشور جزو قدرتمندترین تیم‌های دنیا به حساب می‌آید. بلژیک در سال‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته و حالا در سید اول رقابت‌های جام جهانی قرار دارد. کاوه رضایی هم توانسته در لیگ این کشور، نامی برای خود دست و پا جور کند. کاوه حالا یکی از گزینه‌های اصلی حضور در جام جهانی است. او در این باره می‌گوید: جام جهانی برای ما همانند خامه و تزئینات روی کیک است. ما روحیه بالایی برای جام جهانی داریم و هر چیزی در این رقابت‌‌ها ممکن است و این جادوی فوتبال است. کاوه در پاسخ به این سوال که الگوی او چه بازیکنی است هم می‌گوید: تیری آنری. زمانی که جوان‌تر بودم فیلم بازی‌ها و گلزنی‌های او بخصوص در تیم آرسنال را در یوتیوب می‌دیدم.

کاوه، نامزد گل هفته

نامزدهای زیباترین گل هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک اعلام شد که در میان آنها نام کاوه رضایی، مهاجم تیم شارلوا نیز دیده می‌شود. گل‌های کاوه رضایی (شارلوا)، هنری اونیکورو (اندرلشت) و لود ورمر (اف‌سی بروژ) نامزد کسب عنوان زیباترین گل هفته هستند که با آرای مستقیم هواداران فوتبال انتخاب می‌شود. تیم شارلوا در بازی هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم میشلن گذشت. کاوه رضایی هر دو گل شارلوا را در دقایق 17 و 88 به ثمر رساند. تیم شارلوا هم‌اکنون با 31 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها