همزمان با حضور میلیون‌ها مسلمان در کربلای معلی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی و تجدید بیعت با امام حسین(ع)، حضور مسیحیان نیز به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۶۵

به گزارش تسنیم،‌ علاوه بر دانشمندانی چون دورگین، ساوین و برخی فعالان مطرح بین‌المللی مسیحی در شهر کربلا، برخی مسیحیان از کشورهای مختلف هم‌اکنون در شهر کربلا حضور دارند.

دو تن از مسیحیانی که با لباس مخصوص که نشان‌دهنده مسیحی بودن آنهاست در کربلا حضور دارند، گفتند: ما با لباس مخصوصی به کربلا آمده‌ایم که همه دنیا بدانند مسیحیان نیز در راهپیمایی اربعین حضور دارند و امام حسین(ع) را به دلیل مبارزه علیه ظلم و ستم، دوست دارند.

از ونزوئلا تا کربلا

سلکا اگودلو، مدیرکل روابط همه‌جانبه وزارت خارجه ونزوئلا در پیاده‌روی اربعین حضور یافته است‌.

به گزارش مشرق، او درباره این سفر گفت: آنچه همه درباره حسین(ع) می‌گویند این است که او زیر بار ظلم نرفت و با یک حکومت فاسد و ظالم مبارزه کرد.

اگودلو افزود: مردم ونزوئلا با مردم عراق و ایران حس همبستگی دارند. من آوازه مراسم میلیونی اربعین را قبلا شنیده بودم و امسال موفق شدم در این مراسم باشکوه و مردمی شرکت کنم و از این جهت بسیار خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امام حسین علیه‌السلام را می‌شناسید؟ گفت: من در این سفر در حال کسب اطلاع از امام حسین هستم و با همسفران مطلع صحبت می‌کنم و آنها توضیحات جالبی را به من می‌دهند.

رستوران نمکی

رستورانی در شیراز با نام «فست‌فود نمک» ساخته شده که در آن دیوارها از جنس نمک است.

به گزارش ایلنا، صاحبان رستوران عنوان می‌کنند که هدفشان از این کار، گندزدایی، بهداشتی بودن و همین‌طور معماری سبز و سازگار با طبیعت بوده است.

پوشش همسر مکرون در صدر اخبار

بریژیت مکرون، همسر 64 ساله امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه که به همراه همسرش برای افتتاح موزه لوور به امارات سفر کرده است در بازدید از مسجد شیخ زاید موهای سرش را با یک شال پوشاند و کفش‌های خود را پیش از ورود به مسجد از پا درآورد.

به گزارش العالم، مسجد شیخ زاید در شهر ابوظبی کشور امارات است. این مسجد بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید.

سیب‌زمینی 4 میلیون تومانی

گران‌ترین سیب‌زمینی جهان LA BONNOTT فرانسوی است!

به گزارش ایلنا، هر سال فقط 100 تن از این سیب‌زمینی برداشت می‌شود و برای کشت نیاز به کود مخصوصی از
خزه دریایی است. قیمت هرکیلو از این سیب‌زمینی تقریبا چهار میلیون تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها