تلویزیون به استقبال نیمه شعبان می رود

روز شنبه ، عید بزرگی است. در این روز می توان در خانه ماند و در کنار تلویزیون روز خوشی را سپری کرد. شاید شما هم جزو کسانی باشید که بدشان نمی آید ، فیلم «زیر درخت هلو» را روز شنبه از تلویزیون تماشا کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۹

«زیر درخت هلو» ساخته ایرج طهماسب و با حضور بازیگرانی چون حمید جبلی و فاطمه معتمدآریا فیلمی کمدی و پر از موقعیت های کمیک و خنده دار است که می تواند 90 دقیقه شما را بخنداند ، این فیلم ساعت 19:30 روز شنبه از شبکه 3 پخش می شود. شبکه 3 جمعه شب ساعت 23:30 هم فیلم «چهار شگفت انگیز» را نمایش می دهد. شبکه یک سیما ، بینندگان خود را روز نیمه شعبان به تماشای فیلم «قدمگاه» ساخته محمدمهدی عسکرپور دعوت می کند. این فیلم با حضور بازیگرانی چون رضا کیانیان ، صغری عبیسی ، بابک حمیدیان ، فرامرز صدیقی و علی اوسیوند از محدود فیلمهای دینی است که بسیاری از دست اندرکاران سینما معتقدند به صورت ملموس و غیرمستقیم از تاثیر حضرت مهدی (عج) در زندگی روزانه سخن می گوید. شبکه یک ، شنبه شب فیلم خارجی «روز پرستار پدر» را به نمایش می گذارد. این شبکه برای جمعه بعدازظهر هم فیلم «زمانی برای ماندن» ساخته محمد دستگردی را در نظر گرفته است . نسرین مقانلو بازیگر نقش اول این فیلم است و قصه آن درباره زن جوانی به نام عطیه متین است ، او مبارزی انقلابی است که به دلیل فعالیت های انقلابی ، حمل سلاح و ترور یک مقام بلندپایه شاهنشاهی دستگیر و به زندان منتقل می شود. رئیس زندان ، هومن مربی ، دوست دوران کودکی عطیه است که... شبکه 2 روز جمعه قرار است 3 فیلم سینمایی پخش کند ، یکی از این فیلمها ایرانی است و «پرده عشق» نام دارد. این فیلم را جمال شورجه کارگردانی کرده است . «مردی که کم می دانست» فیلم خارجی است که جمعه پخش می شود. این فیلم که محصول کشور انگلستان است ، درباره مردی به نام «والی» است که برای دیدن برادرش به لندن آمده و در یک نمایش زنده تئاتر درگیر ماجرایی واقعی می شود که زندگی اش را دگرگون می کند. فیلم «آدمک» نیز از دیگر فیلمهای روز جمعه شبکه 2 است. این شبکه برای روز شنبه ، نمایش فیلم «ساکت شو» را در نظر گرفته است. این فیلم ماجراهای 2 زندانی است که از زندان فرار می کنند و... برنامه «سینما 4» پس از مدتها ، نمایش فیلمهای فرانسوی برای جمعه این هفته فیلم امریکایی «موسیو وردو» ساخته چارلی چاپلین را در نظر گرفته است . قصه این فیلم درباره شخصی به نام «وردو» است که با زنان بیوه و ثروتمند ارتباط برقرار می کند سپس آنها را به قتل می رساند تا ثروت آنها را به دست آورد. شاهرخ دلکو و خسرو دهقان میهمانان این هفته برنامه سینما 4 هستند. شبکه تهران هم در روزهای جمعه و شنبه 2 فیلم سینمایی خارجی پخش می کند.
روز جمعه ساعت 13:30 دقیقه می توانید فیلم «پرستار ویژه» محصول کشور کانادا را تماشا کنید و شنبه شب ساعت 20 به تماشای فیلم «تاکسی 2» ساخته ژرارد کاپریک بنشینید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها