رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از 33 مستند در زمینه اربعین:

قاب پرمعنا و سناریوی جذاب پایه های اصلی تولید مستند اثرگذار است +عکس

با هدف پوشش حماسه راهپیمایی اربعین صورت گرفت

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در 4 نقطه مرزی

قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در چهار مرز کشور با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما در مرز شلمچه و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۹۲
قرارگاه رسانه‌ای اربعین در 4 نقطه مرزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، با افتتاح این قرارگاه، گروه‌های رسانه‌ای در مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و خسروی، رسما کار پوشش حماسه اربعین حسینی را آغاز کردند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما، هدف از تشکیل این قرارگاه را اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از رویداد عظیم اربعین حسینی و مستندسازی عزیمت زائران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی، بیان فعالیت‌ها و انعکاس مشکلات زائران عنوان کرد. به گفته دکتر علی دارابی، گروه‌های برنامه‌ساز از هم‌اکنون تا یک هفته پس از اربعین، همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین را به شبکه‌های سراسری و بین‌المللی منعکس و مردم را با این حرکت ماندگار همراه می‌کنند. او از آمادگی بخش‌های مختلف صدا، سیما و خبر در مراکز صدا و سیمای آبادان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه برای برقراری ارتباط‌های زنده و انعکاس حال و هوای این همایش بزرگ به دنیا خبر داد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در نشست با اعضای قرارگاه رسانه‌ای اربعین به تهیه و تولید دو مستند فاخر 75 دقیقه ای، محصول 2400 ساعت فیلمبرداری در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: 33 مستند دیگر نیز با موضوع اربعین سالار شهیدان، تولید مراکز 33 گانه صدا و سیما پیشکش دلدادگان امام حسین(ع) و رونمایی خواهد شد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما همچنین با حضور در میعادگاه شلمچه به شهدای آرمیده در این خاک مقدس ادای احترام کرد. دارابی از بزرگ‌ترین و مجهزترین موکب پذیرایی از هموطنان زائر اربعین در مرز شلمچه بازدید و از خادمان موکب‌ها نیز قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها