دایملر با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه خودروهای دوستدار محیط‌زیست است، زیرا قبلا اعلام کرده تا سال 1401/ 2022 بیش از ده مدل خودروی الکتریکی متفاوت را عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۶

به گزارش پدال، این خودروساز آلمانی در حال سرمایه‌گذاری بیش از ده میلیارد یورویی به منظور توسعه محصولات الکتریکی خود بوده و برنامه‌هایی برای عرضه حداقل یک نسخه الکتریکی شده از هر محصول خود دارد. در نتیجه دایملر در کل حداقل 50 خودروی الکتریکی یا الکتریکی شده در آینده خواهد داشت. باوجود رشد روزافزون اهمیت خودروهای الکتریکی، رئیس تحقیق و توسعه کمپانی می‌گوید دایلمر روش گسترده‌ای را در پیش گرفته که تمرکز زیادی روی پیشرانه‌های احتراق داخلی با فناوری بسیار پیشرفته و باتری ـ الکتریک یا سیستم‌های سلول سوختی خواهد داشت.

دایملر می‌گوید خودروهای پلاگین هیبریدی بهترین نمونه است، زیرا در شهر می‌توان با قوای الکتریکی حرکت کرد و پیشرانه احتراق داخلی را برای سفرهای طولانی‌تر مورد استفاده قرار داد. خودروهای پلاگین هیبریدی آینده کمپانی با نشان فناوری EQ عرضه خواهند شد و مرسدس می‌گوید قوای محرکه پلاگین هیبریدی تنها در مدل‌های C کلاس و بالاتر عرضه خواهد شد. به منظور سرعت بخشیدن به تولید انبوه خودروهای الکتریکی، دایملر در حال ساخت تعدادی از تأسیسات باتری بوده و انتظار دارد در هر سال تا یک میلیون باتری تولید کند. این کمپانی ابتدا روی باتری‌های لیتیم ـ یون تمرکز خواهد داشت اما مدیر تحقیق و توسعه کمپانی می‌گوید هنوز هم دستیابی به بهره‌وری بهتر با عرضه فناوری بعد از لیتیم ـ یون مثل لیتیم ـ سولفور یا باتری‌های حالت جامد وجود دارد اما تا پنج سال آینده نمی‌توان به این فناوری‌ها دل بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها