تخفیف خرید مرغ و گوشت برای هیات‌های عزاداری

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد، هیچ مشکلی برای تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز در ماه محرم وجود ندارد و به هیات‌های مذهبی، مساجد و تکایا تخفیف داده می‌شود و آنها می‌توانند هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را 5700 تومان و گوشت قرمز منجمد را به صورت مخلوط 23 هزار تومان بخرند.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۱۶

علیرضا ولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی روزهای گذشته قیمت گوشت مرغ کاهش پیدا کرده و عرضه بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که متوسط قیمت این محصول در کشور به صورت بسته‌بندی و آماده طبخ، کیلویی حدود 6900 تومان بوده و در میدان بهمن به پایین‌تر از 6000 تومان رسیده است.

وی افزود: تدابیر سیاستگذاران بخش کشاورزی این بوده که در زمان افزایش مصرف محصولات پروتئینی که در همین ایام است، عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ به حدی برسد که با افزایش قیمت مواجه نشویم و مردم بتوانند نیازمندی خود را براحتی تامین کنند، چراکه در این دهه، نه‌تنها ایام محرم و زمان بازگشایی مدارس آغاز شده است، بلکه با زمان بازگشت حاجیان از مکه نیز همزمان شده، بنابراین تقاضا بیشتر از حد معمول است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: گوشت مرغ گرم به اندازه کافی در اختیار مردم قرار دارد و اگر در مناطقی عرضه کمتر از نیاز باشد، به همه اداره‌های پشتیبانی استان‌ها اعلام کرده‌ایم از ذخایر خود استفاده کنند و حتی در ایام تعطیل نیز برای عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ حضور داشته باشند.

ولی گفت: در زمینه‌ گوشت قرمز با بازار آرام و ثبات نسبی مواجه‌ایم و واردات گوشت قرمز به صورت گرم همچنان ادامه دارد؛ به گونه‌ای که درحال حاضر در همه میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز منتخب عرضه گوشت قرمز انجام می‌شود و در استان‌هایی مانند اصفهان، قم، البرز، زنجان، یزد، آذربایجان شرقی، مازندران و... نیز با توجه به بالا بودن تقاضا، عرضه گوشت گرم ادامه پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها