مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی دستفروشان در روزهای منتهی به مهر از برخورد با دستفروشان متخلف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۵۴

به گزارش مهر، ابوالقاسم چیذری ‌افزود: در شرایط کنونی، از یک‌سو رشد بیکاری سبب افزایش تعداد دستفروشان شده و از سوی دیگر، شهرداری هم طبق قانون موظف به رفع سدمعبر و حفاظت از معابر عمومی است.

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران گفت: این موضوع شرایط متناقضی را فراهم کرده که امیدواریم با تلاش دولت برای ایجاد اشتغال و ساماندهی‌ها و معرفی فضاهای خاص این مشکل به حداقل برسد.

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به مهر تاکید کرد: قطعا در این روزها شاهد افزایش دستفروشی خواهیم بود، لذا تلاش کردیم ساماندهی دستفروشان را در 20 نقطه پایتخت با عنوان ساماندهی «موقت» انجام دهیم.

وی عنوان کرد: این ساماندهی موقت از 20 شهریور آغاز شده و تا 5 مهر‌ ادامه خواهد داشت و دستفروشان می‌توانند در 20 نقطه مشخص شده نسبت به فروش اقلام خود اقدام کنند.

چیذری تاکید کرد: بعد از پایان یافتن این تاریخ، نیروهای انضباط شهری با همراهی نیروهای انتظامی در راستای تامین آسایش عبور و مرور شهروندان، حفاظت از معابر عمومی و برقراری انضباط شهری با هرگونه سدمعبر و اشغال معابر عمومی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها