مدیرعامل مجموعه دهکده گنجنامه همدان گفت: بزرگ ترین غار آکواریوم ایران در مساحتی بالغ بر یک هزار متر در گنجنامه همدان پذیرای گردشگران است.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۵۶

سعید ترابیان اظهار داشت: با توجه به اینکه گردشگری محور توسعه استان عنوان شده ایجاد زیر ساختهای گردشگری متناسب با طبیعت زیبای همدان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ضرورت دارد که راه‌اندازی غار آکواریوم بزرگ و منحصر به‌فرد کشور از جمله آن است.

ترابیان بیان کرد: این غار آکواریوم زمستان گذشته پذیرای راهنمایان گردشگری جهان بود که استقبال زیادی از آن انجام گرفت.

وی تصریح کرد: توجه و حمایت مسئولان به نوعی دلگرمی برای سرمایه‌گذاران است تا آنها بتوانند کار خود را به صورت جدی ادامه دهند.

مدیرعامل مجموعه دهکده گنجنامه تکریم بازدیدکنندگان و مسافران را اولویت کاری دهکده گنجنامه دانست و گفت: آموزش‌های لازم به تمامی کارکنان دهکده گنجنامه همدان داده شده ‌تا بهترین عملکرد و برخورد را در مواجهه با مسافران و گردشگران داشته باشند چراکه رضایتمندی مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترابیان عنوان کرد: غار آکواریوم زیبا و شگفت انگیز گنجنامه در مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع و ارتفاع متغیر 2.5 تا 15 متر با ظرفیت 85000 لیتر در سالن اصلی دارد.

وی بیان کرد: این غار آکواریوم دارای آکواریوم نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی همچنین آکواریومهای پلنت به ابعاد 3*2 است که در نوع خود بی نظیر بوده و محوطه نگهداری مجموعه ای از بهترین نمونه های نادر زیست محیطی و خزندگان سراسر جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها