با صدور احکام تبرئه، حبس و پرداخت دیه رسیدگی به پرونده قتل مردی میانسال توسط اعضای خانواده‌اش به ایستگاه پایانی رسید.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱۲

به گزارش جام‌جم، 31 مرداد 92، جسد مردی 45 ساله در بیابان‌های اطراف ورامین کشف شد. پس از انجام تحقیقات، همسر، دختر و پسر نوجوان مقتول به عنوان عاملان قتل دستگیر و راهی زندان شدند تا این‌که چند روز پیش، آخرین جلسه رسیدگی به پرونده آنها در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد. در ابتدا، پونه، همسر مقتول مدعی بی‌گناهی خود شد و گفت: «من با صدای داد و فریاد از خواب بیدار شدم و پسرم کامران را در حال قتل پدرش دیدم. می‌خواستم جدایشان کنم، اما چاقو به دستم خورد و بشدت زخمی‌ام کرد. به کامران گفتم به پلیس زنگ بزن اما او مخالفت کرد.»

کامران نیز بار دیگر قتل را پذیرفت و گفت: «آن شب پدرم برای رفتن سر کار از خواب بیدار شد، اما هنگام خروج از خانه، در را محکم کوبید. از این کارش خیلی عصبانی شدم. نمی‌دانم چه شد که با چاقو مرتکب قتل شدم. من این جرم را به تنهایی انجام دادم.»

در پایان دادگاه ساناز، دختر مقتول نیز گفت: «روز حادثه با صدای داد و فریاد مادر و برادرم از خواب پریدم و با جنازه پدرم که روی زمین افتاده بود، روبه‌رو شدم. من از عامل قتل، درخواست دیه دارم.»

قضات شعبه چهارم نیز پس از شور، ساناز را از اتهام معاونت در قتل تبرئه، پونه را به ده سال حبس و کامران را با گذشت اولیای‌دم به پرداخت دیه و ده سال حبس محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها