واکنش علیرضا فغانی به فریادهای ستاره پرتغالی

رونالدو هم معترض بود؛مثل همه

علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان که بازی پرتغال مقابل شیلی را قضاوت کرد درباره این دیدار به جام‌جم ورزشی گفت: خب من طبق قانون نباید در این باره حرفی بزنم. طبیعی است بازی در سطح بالایی برگزار شد. دیدار دو تیم قدرتمند پرتغال و شیلی سختی‌های خاص خودش را دارد. شیلی تیمی از قاره آمریکاست با فاز قدرتی و فیزیکی، اما پرتغالی‌ها فانتزی باز هستند. به هر حال اتفاقاتی که در این بازی افتاد باعث شد بازیکنان مدام به هم و تصمیمات اعتراض کنند. در کل بازی، درگیری زیاد بود.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷۱

او درباره این که از قضاوت خودتان راضی هستید یا نه گفت: من و کمک هایم تلاش کردیم بازی را به بهترین شکل کنترل کنیم. از فغانی درباره عکسی که از او و رونالدو منتشر شده سوال کردیم. عکسی که نشان می‌دهد رونالدو دارد بر سر فغانی فریاد می‌زند. فغانی گفت: همان طور که گفتم همه بازیکنان اعتراض‌هایی داشتند و رونالدو هم یک بازیکن مثل سایرین بود که اعتراض‌هایی داشت.

داور بین‌المللی کشورمان درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه 113 هم گفت: هیچ کاری بی‌اشکال نیست. به هر حال کمک داور ویدئویی به تیم داوری اضافه شده که از طریق ویدئو چک در صحنه‌هایی که اشتباه واضحی از داور سر می‌زند به او کمک می‌کند.

‌ اما حرف‌های پایانی فغانی. آنجا که او از دیدار سرزده با اینفانتینو، رئیس فیفا حرف زد و گفت: آقای اینفانتینو در پایان بازی سرزده به رختکن داوران آمد و خسته نباشید گفت. او از ما تشکر کرد و جا دارد بابت لطف و همراهی اش تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها