تلاش ها، تجربیات و ایده های پژوهشگران و نخبگان جوان در برنامه «صفر تا صد» شبکه چهار سیما را باز گو می شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۳۱
موفقیت دانشمندان جوان از «صفر تا صد»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه صفر تا صد برنامه ای شبیه « سخنرانی های ted» است که هم اکنون از شبکه چهار سیما در حال پخش است و در آن صاحبان شرکت های دانش بنیان صفر تا صد روند کار پژوهشی و تولیدی خود را در یک سخنرانی بیست دقیقه ای برای مخاطبان توضیح می دهند.

در سخنران های «صفر تا صد» از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه حضور دارند و در مسیر کار تولیدی خود، خلاقیت های زیادی را از سطح دانش و فکر به سطح تجربه و عمل رسانده اند؛ در سخنرانی خود به جنبه های روانی نیز توجه جدی داشته اند. تلاش برای تجاری سازی دانش و توکل به لطف خدا و کوشش پیگیر و خستگی ناپذیری از عناصرص است که برای موفقیت خود ذکر می کنند.

«صفر تا صد» داستان زندگی و رموز موفقیت و تلاش دانشمندان جوان برای تجاری سازی دانش و خلاقیت است که روزهای پنجشنبه (ساعت 22:30) و جمعه (ساعت17) از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در برنامه این هفته مخاطبان شاهد سخنرانی سید عباس شاه مرادی رییس شرکت دانش بنیان آراپژوهش و سید احمد موسوی رییس شرکت دانش بنیان پوشش های نانو ساختار خواهند بود و داستان موفقیت آنها را از زبان خودشان خواهند شنید.

برنامه «صفر تا صد» به تهیه کنندگی مریم فیروزی و در گروه دانش شبکه چهار سیما تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها