سام نوری درباره نقش خود در سریال «دیوار به دیوار» که این شب‌ها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، گفت: شخصیت مشیری به دنبال کلاهبرداری نبوده بلکه نوعی زرنگی کرده است که این زرنگی به یک گرداب و باتلاق تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۹۴

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با مهر ادامه داد: میزان حضور من در این سریال هنوز مشخص نیست چون هنوز فیلمنامه در حال نگارش است ولی ظاهرا این شخصیت در قسمت‌هایی پررنگ‌تر می‌شود.

نوری درباره بازی خود در چند سال اخیر در فیلم و سریال‌ها بیان کرد: در این چند سال نقش‌ها بیشتر شده است و شاید من هم بیشتر دیده شدم که از این مساله هم خوشحال هستم. پیشنهادها به من هم در این یک یا دو سال بیشتر شده اما نقش‌های مختلفی که جذاب باشد در آنها کمتر بوده و باعث شده من به صورت محدود در عرصه بازیگری حضور داشته باشم. بازیگر سریال «در حاشیه» درباره حضورش در آثار کمدی بیان کرد: فکر می‌کنم مردم آن‌قدر گرفتاری دارند که آثار کمدی می‌تواند نوعی سوپاپ برای آنها باشد. من در آثار درام سینمایی چون «نیمکت» و «لابی» نیز بازی کرده‌ام که نقش‌هایی جدی هستند یا این روزها در «شهرزاد» هم مشغول به کار هستم و بیشتر در بخش‌های شهری کار حضور دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها