واتفورد، بورنموث و برنلی سه تیم لیگ برتر انگلیس با 9 میلیون پوند به دنبال جذب علیرضا جهانبخش هستند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰۵

این خبر را دیلی میل منتشر کرد و نوشت: علیرضا جهانبخش در این فصل در آلکمار هلند بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و توانسته است عملکرد خوبی در لیگ هلند داشته باشد. همین باعث شده سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی به‌دنبال جذب این بازیکن ایرانی باشند.

هرچند جهانبخش 23 ساله در آلکمار عملکرد خوبی داشته، ولی این باشگاه هلندی می‌خواهد جهانبخش را با مبلغی در حدود 9 میلیون پوند به فروش برساند.

علیرضا جهانبخش اولین بار از سوی کارلوس کی‌روش در جام جهانی برزیل به تیم‌ ‌ملی ایران دعوت شد. وقتی این بازیکن بااستعداد ابتدا به لیگ هلند رفت، توسط تیم‌های چلسی، منچستریونایتد، سلتیک، آژاکس و آیندهون مورد بررسی قرار گرفت و گفته می‌شد به یکی از این تیم‌ها خواهد رفت، امری که اتفاق نیفتاد. او همان سال یعنی در سال 2015 توانست بازیکن سال لیگ هلند شناخته شود.

بازیکن ایرانی، توانایی خوبی در بازی‌ با پا دارد و توانسته است استعدادیاب‌های لیگ برتری را مجاب به دیدن بازی‌های خود کند. باید دید جهانبخش به لیگ انگلیس می‌رود؟

در ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر احتمال پیوستن سردار آزمون به لیگ برتر انگلیس و لیورپول در رسانه‌ها منتشر شد، اما آن انتقال هم منتفی شد.

قوچان‌نژاد: رویایی ندارم

مهاجم تیم هیرنوین هلند درباره تیم آینده خود گفت: من هیچ رویایی ندارم!

رضا قوچا‌ن‌نژاد درباره 18 گلی که در فصل جاری اردیویژه برای تیم هیرنوین به ثمر رسانده است به رسانه‌های هلند گفت: به طور مطلق احساس فردی خوبی از آن دارم. گلزنی وظیفه مهاجم است، اما از گلزنی بیشتر و از تعداد آن خوشحال می‌شوم.

گوچی ادامه داد: من از آن دسته بازیکنانی هستم که باید فوتبال بازی کنم و ترجیح می‌دهم بازی خوب من در خدمت تیم باشد. در این صورت شما باگلزنی خود خوشحال می‌شوید.

او درباره تیم آینده‌اش گفت:من هیچ رویایی ندارم. همواره نگاه من از یک بازی به بازی آینده است. این نوع فوتبال من است. هفته آرام و بدون اتفاقی پیش‌رو داریم و پس از آن باید خودم را مهیای بازی با تیم زووله در هفته سی‌‌وسوم اردیویژه هلند کنم.

قوچان‌نژاد یادآور شد:این فصل واقعا برای من خوب بوده است. در واقع ما در این فصل در نیمه اول صعود و در نیمه دوم سقوط داشتیم. ما در نیم فصل اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما در نیم فصل دوم نتایجی به‌دست آوردیم که ناامیدکننده بود. اکنون دو بازی از این فصل باقی مانده است و باید در این دیدارها تلاش کنیم تا نتیجه خوب بگیریم.

قوچان‌نژاد با به ثمر رساندن 18 گل در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ باشگاه هیرنوین در رقابت‌های اردیویژه هلند قرار گرفته است. این تیم در دو هفته به پایان فصل جاری اردیویژه، رتبه هشتم جدول رده‌بندی را با 43 امتیاز در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها