کی‌روش به آرزوی دیرینه‌اش می‌رسد؟

هدف؛ قهرمانی ایران در امارات!

تیم ملی ایران تا حدود زیادی مسیر صعود به جام جهانی را رفته و این روزها کسی در این باره نگرانی ندارد. همه می‌گویند تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند. همین که تیم ملی به جام جهانی برود، اتفاق بزرگی است و می‌تواند خیال مسئولان را برای حداقل یک‌سال راحت کند، ولی بعد از آن اتفاقات تازه‌ای در راه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۹۳

تیم ملی ایران شش ماه پس از حضور در جام جهانی، باید به جام ملت‌های امارات برود. ایران پس از جام جهانی فرصتی ندارد و باید سریع آماده این رقابت‌ها شود. بعد از جام جهانی برزیل ایران همین شرایط را داشت و کی‌روش در کمترین زمان ممکن توانست ایران را آماده کند. کارلوس در آن روزها می‌گفت ایران برای دفاع از عملکرد خودش در جام جهانی، باید در جام ملت‌ها خوب عمل کند و از نظر طرفداران ایران تا حدود زیادی توانست این کار را انجام دهد. حالا فدراسیون می‌خواهد از همین حالا برای جام ملت‌های امارات برنامه‌ریزی کند و برای تیم ملی چه کسی بهتر از کارلوس کی‌روش؟ قرارداد این مربی در پایان جام جهانی روسیه به اتمام می‌رسد و کارلوس پس از آن می‌تواند به تیم دیگری نقل مکان کند. فدراسیون فوتبال اما نمی‌خواهد به دلیل زمان کمی که در اختیار دارد، کی‌روش را از دست دهد. به همین دلیل فدراسیون به این مربی پیشنهاد داده کارش را بعد از جام جهانی هم ادامه دهد و حداقل تا جام ملت‌های امارات کنار تیم ملی باشد. خود کی‌روش هم وسوسه شده تا در جام ملت‌ها کنار تیم ملی باشد و بتواند به یکی از آرزوهای بزرگش دست پیدا کند. ایران چند سالی است در صدر آسیا قرار دارد و بهترین تیم قاره کهن به حساب می‌آید. کی‌روش دوست دارد با یک قهرمانی ایران را ترک کند. دور بعدی جام ملت‌ها فرصت خوبی برای این اتفاق است. کی‌روش می‌داند اگر ایران را قهرمان کند، می‌تواند نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند. به همین دلیل یکی از اهدافی که در فوتبال ایران دارد، همین است. در صورتی که دو طرف به توافق برسند کارلوس قطعا به کارش در تیم ملی ایران ادامه می‌دهد و در جام ملت‌های امارات هم حاضر خواهد بود.

6 اردیبهشت؛ رونمایی از اسپانسر جدید تیم ملی

پس از عقد قرارداد میان فدراسیون فوتبال و شرکت پوشاک ورزشی آدیداس،‌ این شرکت برای بازی ایران و ازبکستان پوشاک جدیدی تهیه خواهد کرد.

پس از مذاکرات طولانی‌مدت فدراسیون فوتبال و شرکت پوشاک ورزشی آدیداس، دو طرف ظرف یک ماه آینده قرارداد دوطرفه‌ای را نهایی خواهند کرد و احتمالا مراسم رونمایی هم در اردیبهشت یا خرداد برگزار می‌شود. ششم اردیبهشت ماه سال جاری، گروه ایران متشکل از عابدینی و ساکت در دبی حاضر می‌شوند و مذاکرات نهایی را با مسئولان این شرکت انجام می‌دهند.

سپس مدیران این شرکت برای معتبر شدن قرارداد به ایران می‌آیند تا قرارداد توسط مهدی تاج، علی کفاشیان و مدیران این شرکت هم امضا شود. مدت زمان این قرارداد تا جام جهانی 2022 قطر خواهد بود. بعد از امضای قرارداد، مراسم رونمایی در تهران هم برگزار خواهد شد و سپس تیم‌های ملی از پوشاک این شرکت استفاده می‌کنند.

ایران و ازبکستان روز 22 خرداد در ورزشگاه آزادی دیدار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها