مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: میزان اقامت گردشگران در استان ایلام افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۴۶

عبدالمالک شنبه‌زاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در بهار امسال ایلام نیز همانند سال‌های گذشته میزبان مسافران و گردشگران نوروزی بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: استان زیبای ایلام هرساله میزبان گردشگران و مسافران نوروزی در مناطق مختلف است.

وی ادامه داد: طبیعت چهار فصل و زیبای استان ایلام میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور بود، مسافران بی‌شماری برای بازدید از مناطق مختلف استان وارد ایلام شدند.

این مسئول اضافه کرد: از 26 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین امسال 451 هزار و 484 مسافر و گردشگر نوروزی در استان ایلام اقامت داشته است.

شنبه‌زاده تصریح کرد: عمده این اقامت‌ها در مدارس ایلام، خانه‌های مسافر، خانه‌های بومگردی و کمپ‌ها و واحدهای تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مانند هتل آپارتمان‌ها و ... بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: این میزان اقامت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است، افزون بر این نیز بیش از یک میلیون بازدید از مکان‌های تاریخی، طبیعی و توریستی استان ایلام انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها