خبر هفته

ندای وظیفه از قدیم حکایت می‌کند

ندای وظیفه یا Call of Duty امسال را قرار است Sledgehammer Games، یعنی سازنده Advanced Warfare بسازد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۶۱

اکتیویژن می‌گوید این قسمت به ریشه‌های ندای وظیفه باز خواهد گشت؛ بخصوص از آنجا که Infinite Warfare در قیاس با Black Ops III بسیار کمتر فروش داشته است. گفتنی است Sledgehammer Games زمانی مشغول ساخت یک گیم سه‌بعدی با نام Call of Duty بود که در زمان جنگ ویتنام وقوع می‌یافت. در خبرهای دیگر هم آمده Destiny 2 در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

خبر جالب دیگر این که در مجله Business فهرستی از ستایش‌شده‌ترین شرکت‌های دنیا در سال 2017 تهیه شده است. در این فهرست، پس از نتفلیکس و دیزنی، شرکت مادر عناوین Call of Duty، Destiny، Overwatch و World of Warcraft، یعنی Activision Blizzard قرار گرفته است! این شرکت سال گذشته مقام ششم را داشت. این در حالی است که هیچ شرکت گیم‌ساز دیگری در این فهرست قرار نگرفته است. این نتایج ثمره نظرسنجی از 3800 عامل اجرایی، تحلیلگر، مدیر و متخصص براساس 9 معیار از ارزش سرمایه‌گذاری کیفیت مدیریت و محصول تا مسئولیت اجتماعی و مهارت در جذب استعداد است. گفتنی است تنها پردرآمدترین اعضای هر صنعت (در مجموع 680 شرکت در 28 کشور) در این نظرسنجی شرکت داده شده‌اند.

والو 3 عنوان واقعیت مجازی می‌سازد

والو، سازنده Portal و Half-Life در حال ساخت سه عنوان واقعیت مجازی است. پیش از این Valve در ساخت عینک واقعیت مجازی Vive با HTC همکاری کرده است. منتها خود آقای گِیب نیووِل، رئیس شرکت در مصاحبه‌ای عنوان کرده گیم‌های انحصاری، بخصوص عناوین واقعیت مجازی، به ضرر گیمرها تمام می‌شود. بر این اساس می‌توان امیدوار بود گیم‌های والو با دیگر عینک‌های واقعیت مجازی هماهنگ باشند. خبر جالب، اما شاید ناگوار دیگر این است که اریک وُلپائو از کهنه‌کاران والو که سابقه نویسندگی برای آثاری مانند Half Life: Episode One ، Episode 2، Portal و Left 4 Dead را داشته، این شرکت را ترک کرده است. پروژه بعدی این نابغه نویسندگی گیم معلوم نیست، اما برخی شایعات از همکاری او در پروژه Psychonauts 2 خبر می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها