رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

فرش دستباف البرز شناسنامه‌دار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تهیه شناسنامه فرش دستباف استان البرز خبر داد و گفت: از این‌ پس برند استان البرز در این حوزه به ثبت خواهد رسید.
کد خبر: ۹۹۹۳۹۵

به گزارش جام جم، ایرج موفق در مراسم انتخابات انجمن طراحان فرش دستباف استان البرز، اظهار داشت: با اتفاقات خوبی که در حوزه معاونت تجاری سازمان صنعت و معدن در بخش بین‌المللی انجام شد و حوزه فرش نیز در زیرمجموعه آن قرار دارد، ساماندهی این مهم در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به ثبت انجمن طراحان فرش دستباف، افزود: افرادی که در این انتخابات شرکت می‌کنند، می‌توانند فعالیت‌های مربوط به این مهم را در استان پیگیری و اجرا کنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر اینکه در حوزه فرش بافنده‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد، گفت: به دنبال این هستیم تا شناسنامه فرش دستباف استان را تهیه‌کرده و پس ‌ازآن برند استان البرز را به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: در این صورت تمامی افرادی که در این زمینه در استان فعالیت می‌کنند، تولیدات خود را با برند البرز به بازار داخل و خارج عرضه خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: تشکیل اتحادیه فرش دستباف استان البرز نیز در دستور کار قرارگرفته و اقدامات لازم در این حوزه در حال انجام است تا مجوزها و دوره‌های آموزشی در این بخش بخوبی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها