رامون سانچز پیسخوان از حساس‌ترین بازی هفته میزبانی می‌کند

بازی انتقامی سه‌ویا ـ رئال

پنجشنبه‌شب بود که رئال مادرید بازی برگشت خود در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را در خانه سه‌ویا انجام داد و به تساوی 3بر3 رسید تا با برتری 6 بر 3 در مجموع دو بازی راهی مرحله بعد شود.
کد خبر: ۹۸۹۹۴۰

اما آن بازی اتفاقات تلخی داشت. سرخیو راموس بعد از گل دوم رئال، به سمت تماشاگران افراطی سه‌ویا رفت و دو دستش را کنار گوش‌هایش گرفت تا به آنها بگوید صدایشان را خفه کرده است. همین حرکت تحریک کننده کافی بود تا رامون سانچز پیسخوان، ورزشگاه خانگی سه‌ویا، مثل انبار باروت منفجر شود. شعارها و رفتارهای تماشاگران سه‌ویا نسبت به سرخیو راموس آن قدر تلخ بود که زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال بعد از بازی به آن اشاره کرد. اما حالا بعد از گذشت سه شب از آن بازی، دوباره رئالی‌ها به شهر گاوبازی اسپانیا آمده‌اند تا در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لالیگا مهمان سه‌ویا باشند. دیداری که به دلیل اتفاقات پنجشنبه‌، قطعا دیدار معمولی نیست. سه‌ویا میزبان بازی امشب با 36 امتیاز در رده دوم لالیگاست و رئال مادرید با یک بازی کمتر 40 امتیاز دارد و صدرنشین است.

برنامه بازی‌های امروز

والنسیا ـ اسپانیول، ساعت 30/14

سلتا ـ آلاوز،ساعت 45/18

خیخون ـ ایبار، ساعت 21

گرانادا ـ اوساسونا،ساعت 21

سه‌ویا ـ رئال مادرید، ساعت 15/23

سه‌ویا از راموس شکایت کرد

سه‌ویا (حریف رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا) از کاپیتان کهکشانی‌ها به دلیل متشنج کردن جو ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان به سازمان لیگ اسپانیا شکایت کرد.

این خبر آن هم در شرایطی که این دو تیم امشب در لالیگا با هم بازی دارند، فضای فوتبال در اسپانیا را ملتهب کرده است. سه‌ویا با انتشار بیانیه‌ای رسمی در سایت خود از سازمان لیگ اسپانیا خواست سرخیو راموس، مدافع میانی و کاپیتان رئال مادرید را به دلیل شادی پس از گلش در تساوی 3بر3 کهکشانی‌ها و آندلسی‌ها مواخذه کند. راموس پس از زدن گل دوم رئال از روی نقطه پنالتی، رو به سکوهای ورزشگاه تیم پیشین خود، ژستی گرفت که خشم هواداران سه‌ویا از او را چند برابر کرد.باشگاه سه‌ویا در بیانیه خود همچنین بشدت شعارهای اهانت‌آمیز گروهی از هوادارانش علیه بازیکنان رئال مادرید را محکوم و بر مبارزه خود با معضلاتی همچون نژادپرستی و خشونت تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها