هنوز معلوم نیست که دلیل این انفجار ها چیست. احتمال می رود که دلایل آن، به مانند Note 7، باتری های آن ها نباشد اما ممکن است فشار بیش از حد به گوشی، شرایط محیطی مانند دما و رطوبت و یا شارژر های بی کیفیت دلایل این انفجار ها باشند.
کد خبر: ۹۸۱۵۲۸
روز از نو؛ انفجارگلکسی از نو

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تکفارس، به نظر می رسد که ماجرای انفجار گوشی های هوشمند تمامی ندارد.
چند ماه گذشته دوره سختی برای سامسونگ بوده و این شرکت علاوه بر از دست دادن اعتبارش ، مجبور به پذیرش خسارت ۵ میلیارد دلاری شد. سالی که می توانست با گوشی Galaxy Note 7 یکی از بهترین سال های سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند باشد، با تصمیمات پرخاشگرانه مسئولان به یک سال فاجعه بار تبدیل شد. علاوه بر انفجار گوشی های Note 7 ، امروز خبر رسیده که یک گوشی Galaxy S6 edge منفجر شده است.

هنوز معلوم نیست که دلیل این انفجار ها چیست. احتمال می رود که دلایل آن، به مانند Note 7، باتری های آن ها نباشد اما ممکن است فشار بیش از حد به گوشی، شرایط محیطی مانند دما و رطوبت و یا شارژر های بی کیفیت دلایل این انفجار ها باشند. هر دلیلی که پشت این موضوع پنهان شده، قطعا آسیب بزرگی به نام و اعتبار سامسونگ می زند.

یکی از کاربران Reddit عکس از گوشی Galaxy S6 edge اش منتشر کرد که آثار سوختگی کاملا بر روی گوشی دیده می شد. خوشبختانه هیچ کسی آسیب ندید جرا که گوشی در کنار تخت این کاربر بود که دود از آن بلند شد و آتش گرفت. نکته جالب این است که این کاربر پس از اینکه از خواب بیدار شده متوجه سوختگی ها شده و تمام شب را با خیال آسوده خوابیده است.


این کاربر اعلام کرده که با سامسونگ تماس گرفته و قرار است مبلغ گوشی یا یک گوشی جایگزین به کاربر داده شود. او همچنین اعلام کرده که تمام عکس هایش را در درایو های مجازی ذخیره کرده بود و از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

باید منتظر باشیم و ببینیم که این داستان کی پایان می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها