روزهای ناخوش اتلتیکو

مادریدی‌هایی که طرفدار رئال نیستند، این روزها زیاد احوال خوشی ندارند، چون تیم محبوب آنها برخلاف فصول گذشته یارای رقابت با رئال و بارسا را ندارد.
کد خبر: ۹۷۸۵۸۷

آخرین نتیجه بد تیم دیگو سیمئونه در آخرین بازی هفته پانزدهم رقم خورد؛ جایی که اتلتیکو مادرید خیلی راحت و با نتیجه 3 بر صفر نتیجه را به ویارئال واگذار کرد. این بازی می‌توانست زمینه ساز صعود اتلتیکو به رده چهارم جدول باشد و فاصله آنها را با بارسلونا به 3 و با رئال به 9 امتیاز کاهش دهد اما کار این تیم در همان نیمه نخست با دریافت دو گل یکسره شد.

مانوئل تریگوئروز (28) و جاناتان دوس سانتوس (38) زننده گل‌های ویارئال در نیمه نخست بودند تا کابوس طعم یک شکست دیگر در لالیگا، خیلی زود برای هواداران اتلتیکو به واقعیت بدل شود.

اتلتیکو پیش از این بازی در یک بازی پرانتقاد مقابل اسپانیول در خانه خودش با تساوی بدون گل متوقف شده بود. شکست یک بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و دو شکست متوالی 2 بر صفر و 3 بر صفر مقابل رئال سوسیه‌داد و رئال مادرید در لالیگا را هم باید به نتایج ضعیف اتلتیکو در این 40 روز اخیر اضافه کرد. و البته شکست یکشنبه شب که با خوردن یک گل دیگر در دقیقه 93، سنگین تر شد. اتلتیکو با سه گل، مغلوب ویارئال شد تا در جدول لالیگا برای نخستین بار طی سال‌های اخیر جایی در میان پنج تیم برتر نداشته باشد. آنها حالا 12 امتیاز با همشهری خود رئال مادرید فاصله دارند، با این حال دیه‌گو سیمئونه می‌گوید نمی‌تواند شاگردانش را مسبب رخ دادن این وضعیت بداند. سیمئونه که بدشانسی را یک عامل بزرگ در نتیجه نگرفتن شاگردانش طی هفته‌های اخیر می‌داند، به خبرنگاران گفت: تیم دارد تلاش می‌کند و می‌جنگد و به‌دنبال بهترین راه برای کسب پیروزی است، اما نتایج آن‌طور که ما می‌خواهیم رقم نمی‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها