حکم عجیب برای متهم جنایت چیتگر

120 ساعت کار در خانه سالمندان و 99ضربه شلاق، مجازات زن جوانی است که به دلیل رابطه پنهانی، جنایت چیتگر را رقم زد.
کد خبر: ۹۶۵۶۶۹
حکم عجیب برای متهم جنایت چیتگر

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر بیست و چهارم مرداد سال گذشته، به دنبال قتل مرد جوانی در پارک چیتگر آغاز شد. با حضور تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به مردی 30 ساله بود که با اصابت ضربه چاقو به گردنش کشته شده بود. زن 24 ساله‌ای به نام ناهید که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، گفت: مقتول آرش نام داشت و لحظه‌ای قبل، شوهرم او را با چاقو هدف قرار داد و فرار کرد. در ادامه، متهم به قتل به نام سعید، خود را تسلیم ماموران کرد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند که در ابتدای دادگاه، مادر مقتول برای قاتل پسرش درخواست قصاص کرد.

سپس سعید در جایگاه قرار گرفت و در دفاعیاتش گفت: روز حادثه، همسرم را سوار خودروی مقتول دیدم و آنها را تعقیب کردم. وارد پارک چیتگر شدند که در آنجا درگیر شدیم و او را با ضربه چاقو کشتم.

در ادامه، ناهید در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود اظهار کرد: بعد مرگ فرزندمان افسرده شده و پنجشنبه‌ها به بهشت زهرا می‌رفتم. در آنجا با مقتول آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او مرا دلداری می‌داد و به حرف‌هایم گوش می‌کرد. روز قتل قرار بود به ارتباطمان پایان دهیم که شوهرم متوجه شد و مرد جوان را کشت.

پس از دفاعیات متهمان و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و سعید را به قصاص محکوم کردند. ناهید هم به 99 ضربه شلاق و 120 ساعت کار اجباری در خانه سالمندان محکوم شد. براساس حکم دادگاه، ناهید باید به استحمام زنان سالخورده کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
سعید
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
جالبه ... همه آتیشا زیر سر زنه بوده بعد مرد بدبخت باید اعدام بشه
سجاد
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
برو بابا دلت خوشه ، شوهره زده یكی رو كشته این و میفهمی ، عین قرون وسطاییها عمل كرده .
علی
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
همین كل آتیشا از گور ناهید بلند میشه اون وقت حكمش میشه این جالبه بخدا
معراج
-
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
عجب!!!!!!!!!!!!!!!قانون مجازات اسلامی میگه حكم زن شوهر داری كه به خواست و اراده خودش با مرد دیگه ای رابطه داشته باشه مرگ است.البته این حكم چندین ساله كه اجرا نمیشه///حالا ما نمیگیم باید اعدام بشه اما همچین حكمی برا زنی كه با فتنه گری باعث مرگ دو نفر میشه مثل ............میمونه!!!!!به این میگند از اونور بوم افتادن...
بهروزرجبی
-
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
سلام.این قانون را ازكجا آوردی؟!!! اون كه شنیدی زنای محصنه است كه درصورت اثبات واحرازسایرشرایط موجب مرگ زانیه میشود.كه البته درموردزنای مرد محصن هم همینگونه است.
فاطمه
-
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
خدا وكیلی خیلی مسخره هست زن خیانت كرده باعث مرگ دو نفر شده و میشه اونوقت 100 ضربه شلاق؟؟هر مرد با غیرتی بود همین كارو میكرد.نامردیه بخدا زن راست راست بگرده اونوقت مردای بیچاره باید برن گوشه قبرستان!!!!!!!!!
مهرزاد
-
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
بانوی محترم با اینكه شما یك زن هستید از اینكه به طرفتاری از زنها برنخواستید واقعا قابل تحسین میباشید امیدوارم تمام دختران ما طرز تفكر شما را پیش بگیرند.
رضا
-
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
فاطمه اون زن بعد از ازدست دادن فرزندش دچار مشكل روانی شده و متوجه رفتار غیر اخلاقی خود نشده , در ضمن هیچ دلیل و مدرك و شاهدی هم برای زنا محسنه وجود ندارد, شوهر هم مرتكب جنایت شده و باید مجازات شود , همین جوری كه نمیشه ادم كشت. ولی خانواده مقتول بخاطر تخلف قاتل باید از حكم اعدام قاتل صرف نظر كنند و به زندان طولانی مدت و پرداخت دیه سنگین رضایت دهند. قانون طلاق برای جلوگیری از همین تخلفات جنائی وضع شده
محمد
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
پس میشه دلاك زنان یه شغل ایجاد میشه
بی نام
-
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
فقط دلم برای شوهر این زن بی خرد سوخت،هر كسی جای اون مرد بود از روی غیرت همین كارو میكرد بعد ناهید بعد از مدتی كوتاه به زندگی نكبتیش برگرده اما مرد بیچاره قصاص بشه اونم به جرم دفاع از ناموسش!!!! اون مرتیكه هم كه حقش بود مرده كه با زن شوهر دار رابطه دوستی برقرار كرده
نوذر
-
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
باید زنیكه رو طلاق میداد نه اینكه مثل وحشیها میزد میكشت.......زنه اصلا گناهی نداره. كار اجباری یك حرفی ولی شلاقش ناحقه.
تو ایران واسه اینكه حق مردم رو ندن طرف رو به رابطه ی غیر اخلاقی با زن خودشون متهم میكنن....اونوقت اینجوری هم غیرتی میشن!!! واقعا مملكت افراط و تفریطه به خدا....
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
درود برقاقضی بااین حكمش.یكطرفه به قاضی نروید هركس دیگه ای حكم میداد
پرسشگر
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
وقتیكه زن و شوهر همدیگرو نمیخوان باید بگن خداحافظ بسلامت

نگه داشتن به زور تو خونواده میشه انواع و اقسام جنایتها برای رهایی

تو رو خدا یك آمار از جنایات خانوادگی برای نارضایتی زوجها بردارین یه فكر اساسی بكنید
بیطرف
-
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
آقای بهروز رجبی میشه بگین عمل این زن و مرد(مقتول) اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟به زنای مرد با زن شوهر دار زنای محصنه میگند//این زن هم شوهر داشته///والا تا جایی كه من مطالعه كردم حكم زنای محصنه اگه با رضایت زن باشه حكمش رجم(سنگسار) و صد ضربه تازیانه و برای مرد هم حكمش مرگه////بعدشم ثابت كردنش خیلی هم سخت نیست/زن ومردی كه ارتباط پنهانی باهم دارند برای رابطه نامشروعه نه برا خاله بازی///حالا شما اگه اطلاعات بیشتری داری بگو ماهم استفاده كنیم.....

نیازمندی ها