در شبی که منچستریونایتد حریف خود فنرباغچه ترکیه را با برد 4 بر یک بدرقه کرد، ورزشگاه اولدترافورد نه برای این برد که به دلیل یک حرکت ارزنده روی خط خبرگزاری‌های دنیا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۴

منچستریونایتد باید در چارچوب دیدارهای یورولیگ به مصاف فنرباغچه می‌رفت. در شرایطی که اولدترافورد مملو از تماشاگر بود و حتی سرآلکس فرگوسن هم برای دیدن این بازی آمده بود، نه تنها او که حتی سم آلاردایس، سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتبال انگلیس هم در جایگاه ویژه حضور داشت.

منچستریونایتد باید برای خلاصی از انتقادهای چند هفته اخیر، یک اتفاق مثبت را رقم می‌زد و دنبال یک فرصت می‌گشت. بازی با فنرباغچه می‌توانست همان فرصت طلایی برای من‌یو باشد.

شاگردان خوزه مورینیو که در اولین بازی مقابل فاینورد شکست خورده بودند، برای سروسامان دادن به وضعیت خود در جدول باید فنرباغچه را شکست می‌دادند و همین کار را هم کردند. منچستریونایتد که در هفته دوم یورولیگ در خانه در برابر تیم ناشناخته زوریا لوهانسک اوکراین به نتیجه‌ای بهتر از برد یک بر صفر دست پیدا نکرده بود، این‌بار اما نمایش مقتدرانه‌ای داشت تا هواداران از بازی این تیم لذت ببرند، آن هم در برابر فنرباغچه که تا پیش از این دیدار با چهار امتیاز بالاتر از یونایتد سه امتیازی ایستاده بود. پوگبا (31ـ پنالتی و 1+45) و مارتیال (34ـ پنالتی) و لینگارد (48) گل‌های من‌یو را به ثمر رساندند. پوگبا که در هفته‌های اخیر، فشارهای بسیاری را متوجه خود دیده بود و رسانه‌ها او را در حد گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا نمی‌دانستند، در بازی پنجشنبه‌شب، بهترین نمایش این فصل خود را ارائه کرد تا همه را به یاد پوگبای یوونتوس بیندازد. بعد از چهار گل منچستریونایتد، نوبت به فنرباغچه رسید تا تنها گل خود را بزند و زننده این گل روبین فان‌پرسی بازیکن سابق یونایتد بود. وقتی او گل زد تمام اولدترافورد او را تشویق کرد حتی سرآلکس فرگوسن. او هم رو به سکوها تماشاگران را تشویق کرد تا یکی از زیباترین صحنه های فوتبال پدید بیاید.

احترام پوگبا به رونی

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد از وین رونی برای این که اجازه داد او ضربه پنالتی را بزند تشکر و تمجید کرد: ما می‌خواستیم پیروز شویم زیرا برایمان خیلی مهم بود و به بازی بعدی فکر می‌کنیم. من به وین گفتم که می‌خواهم پنالتی را بزنم و او هم به من اجازه داد.

خیلی خوشحالم که پنالتی را گل کردم و همین‌طور برای بازیکنی مثل او که اجازه داد این ضربه را بزنم احترام زیادی قائلم. در کل خیلی خوشحالم. با تمام تیم احساس راحتی می‌کنم. ما در شروع فصل هستیم و هنوز راهی طولانی در پیش‌روی‌ماست و می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را در لیگ کسب کنیم.

مورینیو: پوگبا دیگر بدترین بازیکن نیست!

خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی 4 بر یک مقابل فنرباغچه به شوخی گفت که دیگر کسی پوگبا را بدترین بازیکن نمی‌داند: دو روز پیش او بدترین بازیکن لیگ برتر بود و حالا او شده پدیده! البته این را خبرنگاران می‌گویند چون من قبل از این هم به او اعتماد داشتم. ما در لیگ برتر هم روزهای بهتری خواهیم داشت. بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند و دهان همه منتقدان را می‌بندند.

فان‌پرسی: احساس غرور می‌کنم

روبین فان‌پرسی، مهاجم هلندی فنرباغچه که روزهای بسیار خوبی در منچستریونایتد گذراند، بعد از چهار گل یونایتد تنها گل فنرباغچه را به ثمر رساند تا هواداران اولدترافورد ایستاده او را تشویق کنند. حتی سرآلکس فرگوسن هم به تشویق بازیکن قدیمی خود پرداخت. فان‌پرسی بعد از بازی گفت: شب خیلی خاصی برای من بود. احساس غرور می‌کنم از این‌که هواداران منچستریونایتد ایستاده مرا مورد تشویق قرار دادند. در کل بازی دشواری بود.

فان‌پرسی 33 ساله پس از سه فصل حضور در جمع شیاطین سرخ و به ثمر رساندن 59 گل در 105 بازی، در تابستان 2015 از منچستریونایتد به فنرباغچه پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها