پرسپولیس در حالی روز سه‌شنبه 5 مردادماه در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم به مصاف تیم فوتبال سایپا خواهد رفت که تمرینات این تیم تا روز برگزاری مسابقه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. این تیم در حالی دیروز در زمین شماره 2 آزادی تمرین کرد که امروز شاگردان برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر می‌شوند. سرخپوشان آخرین تمرین قبل از مسابقه خود را نیز عصر روز دوشنبه در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۴

شکست ماریتیمو در حضور علیرضا حقیقی

تیم ماریتیموی پرتغال در حضور علیرضا حقیقی برابر تیم براگا قرار گرفت و در دقیقه پایانی وقت اضافه نیمه دوم، تساوی یک ـ یک را با شکست 2 بر یک عوض کرد. ابتدا سانتوس در دقیقه 47 تیم براگا را پیش انداخت، اما هشت دقیقه بعد سوزا بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 90 این بازی نیز تیم براگا به ضربه پنالتی دست یافت و سیلوا آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. تیم ماریتیمو چند روز قبل نیز در اولین بازی تدارکاتی‌اش با در اختیار داشتن علیرضا حقیقی برابر تیم فرئامونده به تساوی بدون گل رسیده بود.

نصرتی همچنان مصدوم

محمد نصرتی که اسفند ماه سال گذشته زانوی خود را جراحی کرد در حال حاضر با گسترش‌فولاد تبریز تمرین می‌کند، ولی این باشگاه هنوز با او قراردادی امضا نکرده است. نصرتی تا یک ماه دیگر هم شرایط بازی ندارد و چهار هفته ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد. عقد قرارداد با این بازیکن، منوط به موفقیت او در تست‌های پزشکی گسترش‌فولاد خواهد بود.

شفیعی در تراکتورسازی ماند

با این که پیشتر گفته شده بود خالد شفیعی قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کرده، اما در چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر انتقال این بازیکن به ماشین‌سازی به گوش می‌رسید. با این حال مسئولان تراکتورسازی پس از مذاکره با شفیعی با این بازیکن به توافق رسیدند و او در تراکتورسازی ماندنی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها