شنیده می‌شود باشگاه استقلال به پرویز مظلومی، سرمربی سابق این تیم گفته در صورتی که با مصاحبه‌هایش حاشیه‌سازی کند، مشکلاتی برای پرداخت طلبش ایجاد می‌کند. گویا به همین دلیل او این روزها کاملا سکوت کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۰

شنیده می‌شود حنیف عمرانزاده، مدافع سابق استقلال، یکی از بازیکنان این تیم را عامل نیامدن نکونام به این باشگاه دانست و حتی گفت اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

شنیده می‌شود با انتقال بازگشت طارمی به جمع پرسپولیسیها، تکاپو به اردوی آبی‌ها برگشته و قصد دارند هر طور شده با جذب یک بازیکن نامی دیگر، کفه ترازو را به نفع خود سنگین کنند.

شنیده می‌شود یکی از مربیان معروف لیگ برتر در جریان جذب یکی از بازیکنان تیمش نبود و باشگاه وقتی او را در جریان گذاشت که این بازیکن قراردادش را امضا کرده بود! جالب اینجاست که بازیکن فوق مصدوم بوده و بعد از دو هفته بتازگی به تمرینات تیمش ملحق شده است.

شنیده می‌شود نام کاوه رضایی، مهاجمی که کی‌روش بتازگی او را به اردوهای تیم ملی دعوت نمی‌کرد، در لیست جدید کی‌روش جا دارد. البته سرمربی تیم ملی نام او را در لیست اولیه قرارداده و باید دید در لیست نهایی هم حضور دارد یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها