دیدیه دشان سرمربی فرانسه بعد از شکست تیمش در دیدار نهایی یورو گفت: همه ما فرانسوی‌ها فرصت خیلی خوبی برای قهرمانی در یورو را در خانه از دست دادیم. هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط باید افسوس بخورم. فقط ناامیدی در تیم ما حکمفرماست. خیلی وقت می‌برد تا بتوانیم این بازی را هضم کنیم. با هم بردیم، با هم ناراحت شدیم و در کنار هم باختیم.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۶

دشان ادامه داد: شور و شوق هواداران فرانسه را دیدم و الان ناراحتی آنها را که دیدم خیلی برای من ناراحت‌کننده بود. خیلی خوب بود که می‌توانستیم در خانه به قهرمانی برسیم و از این فرصت بزرگ استفاده کنیم که موفق نشدیم. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی یک روز کمتر از حریف استراحت کردیم و خسته بودیم. در این دیدار متاسفانه برخلاف دیدارهای قبل، نتوانستیم موقعیت‌های گل ایجاد کنیم و به همین خاطر ناراحتیم. درباره حضورم در تیم ملی فرانسه باید بگویم که تا 2 سال آینده قرارداد دارم و در تیم ملی می‌مانم و استعفا نخواهم داد.

دشان با قهرمانی در یورو 2016 می‎توانست تبدیل به دومین فوتبالیست پس از برتی فوگتس (1972 و 1996) شود که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمان یورو شده. اما شب پاریس بیشتر از این‌که متعلق به فرانسوی‌ها باشد به کام کاپیتان پرتغال تمام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها