رایو مینولا وکیل پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس گفت: «مذاکرات اولیه با رئال مادرید برای انتقال موکلم انجام شد. مسئولان باشگاه رئال مادرید اولین گام جدی برای جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس را برداشتند و وارد مذاکرات با وکیل مروارید سیاه شدند. ما اکنون در مراحل اولیه مذاکرات قرار داریم. پوگبا به باشگاه رئال مادرید و زیدان، سرمربی تیم علاقه دارد و این برای ما در تصمیم نهایی‌مان بسیار مهم است. پوگبا مستحق مبلغ پیشنهادی رئال مادرید برای او است». مبلغی که برای انتقال پوگبا به رئال مادرید در نظر گرفته شده است، بین صد تا 140 میلیون یورو است.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۴

خسوس: پیوستن به بارسلونا تحقق یک رویاست

ستاره جوان پالمیراس از باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی دریافت کرده و پیوستن به این تیم را تحقق رویای قدیمی خود می‌داند. گابریل خسوس، ستاره 19 ساله خط حمله پالمیراس از باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی دریافت کرده و وکیلش سرگرم مذاکره با باشگاه کاتالونیایی است. او برای تیم ملی زیر 23 سال برزیل نیز بازی کرده و بسیاری از کارشناسان برای او آینده‌ای درخشان متصور شده‌اند. ستاره برزیلی از طرف خود هیچ مانعی بر سر راه نگذاشته و حتی تصریح کرده که خیال تمدید قرارداد با طرف برزیلی را ندارد و پیوستن به بارسلونا تنها هدفش محسوب می‌شود.

2 گزینه نامدار سرمربیگری میلان

دو سرمربی مشهور از دو نسل متفاوت گزینه جانشینی بروکی در میلان هستند. میلان کماکان از نداشتن یک مربی خوب رنج می‌برد. میهایلوویچ، سرمربی صرب، میلان را تا چند بازی مانده به پایان فصل هدایت کرد، ولی در نهایت به دلیل نتایج ضعیف اخراج شد. برلوسکونی، رئیس باشگاه به نسل جدید مربیان روی آورد و کریستیان بروکی، بازیکن اسبق روسونری را آورد، اما او در این مدت کوتاه نتوانست رضایت مسئولان باشگاه را کسب کند. دیروز روزنامه گازتا اسپورت نوشت: «مربی، بحث اصلی این روزهای باشگاه میلانو است. گالیانی، مدیر باشگاه که از ابتدا با آمدن بروکی مخالف بود، دو گزینه مقابل برلوسکونی قرار داده است. آندره ویاش بواش، سرمربی سابق چلسی از نسل جوان و لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستر یونایتد و باتجربه، دو گزینه جانشینی بروکی هستند». البته موضوع مهم‌تر از مربی در این باشگاه پرافتخار در شرایط کنونی، فروش این باشگاه به سرمایه‌گذاران چینی است که به دلیل بیماری قلبی برلوسکونی به تعویق افتاد.

مدافع کلمبیایی اینتر، فصل آینده در آرسنال

مدافع جوان اینتر به احتمال زیاد در فصل آینده برای توپچی‌های لندن بازی خواهد کرد. بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا، جیسون موریلو، مدافع جوان اینتر میلان پیشنهادهای زیادی دارد و احتمال رفتن او به آرسنال بیشتر است. روزنامه کوریره دلا اسپورت نوشت: جیسون موریلو، مدافع کلمبیایی نراتزوری که اکنون به همراه تیم‌ملی کشورش در رقابت‌های کوپا آمریکا 2016 است، پیشنهادهای متعددی دریافت کرده است. این مدافع 24 ساله به احتمال زیاد پیشنهاد آرسنال را قبول خواهد کرد. این روزنامه ایتالیایی در ادامه خبر داد: اینتر در ازای این مدافع تنومند خود، مبلغ 32 میلیون یورو می‌خواهد تا رضایت‌نامه او را صادر کند؛ زیرا او دو سال دیگر با اینتر قرارداد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها