شرور و قاچاقچی فراری که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کرمان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۰

به گزارش تسنیم، خلیل همایی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در این‌باره گفت: این متهم که آریا جاویدان نام دارد، شرور و قاچاقچی فراری بود که 21خرداد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کرمان دستگیر شد. این شرور بیش از 20 سال سابقه قاچاق مواد مخدر و جرایم مختلف داشته که در چند مورد آن بازداشت و زندانی شده و پس از فرار دوباره جرایمش را از سر گرفته است.

وی اضافه کرد: درگیری مسلحانه با ماموران، 19 فقره گروگانگیری مسلحانه، 13 فقره سرقت مسلحانه، سه مورد راهزنی مسلحانه، یک مورد تجاوز به عنف مسلحانه، یک مورد قتل مسلحانه، سه فقره تیراندازی به قصد ایجاد رعب و وحشت برای مردم، هفت مورد تهدید و اخاذی، یک مورد فراری ‌دادن متهم، سه مورد نگهداری گروگان و ده‌ها مورد قاچاق یا سرقت موادمخدر از جمله موارد اتهامی «آریا جاویدان» در پرونده جرایمش است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان تصریح کرد: قتل مردی به نام خیرمحمد به دنبال سرقت مسلحانه از سه دستگاه کامیون در رودبار در سال 80، ضرب و جرح زنان و کودکان روستای نرگسان و سرقت 90 راس گوسفند از آنان، گروگانگیری پسر 8 ساله‌ای در شیراز در سال 83، گروگانگیری پسر 12 ساله‌ای در سال 85 و موارد متعدد دیگری که در پرونده اتهامات وی ثبت شده، تنها بخشی از اقدامات جنایتکارانه این شرور بوده است.

وی افزود: این شرور مبالغ کلانی از افراد پولدار منطقه جنوب و شرق استان کرمان اخاذی کرده و در آخرین اقدام خود، برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم روستایی در عنبرآباد تیراندازی کرده بود که سرانجام به استناد مصوبات شورای تامین استان با یک کار منسجم اطلاعاتی در مخفیگاه خود در ارتفاعات جبالبارز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها