بتازگی جریانی در شبکه‌های اجتماعی راه افتاده که طرفداران پیام صادقیان با انتشار پیام‌هایی از برانکو ایوانکوویچ و مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده‌اند زمینه بازگشت صادقیان به این باشگاه را فراهم سازند و پیام هم قول می‌دهد دیگر به دنبال حاشیه‌سازی‌های قدیمی‌اش نرود و فقط به فوتبال فکر کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۳

برانکو وقتی به صورت تلفنی این موضوع را شنید، بشدت نسبت به آن واکنش نشان داد و قبول نکرد. به نظر می‌رسید از سوی مسئولان باشگاه، پیگیری‌هایی در این مورد صورت بگیرد، اما شنیدیم مدیران باشگاه نیز رای منفی به بازگشت صادقیان داده‌اند تا همه شانس‌های این بازیکن برای پرسپولیسی شدن دوباره از بین برود.

تلاش‌ دکتر نوروزی برای رساندن امید به فینال

امید ابراهیمی، هافبک تدافعی و بازیکن موثر استقلالی‌ها چند روز قبل در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شد و نزدیک بود فینال را از دست بدهد، اما دکتر نوروزی پزشک آبی‌پوشان خیلی زود وارد عمل شد و با درمان بموقع، خبر خوشی به هواداران داد. نوروزی سال‌هاست در کنار فوتبالیست‌های ایرانی است و به آنها کمک می‌کند هر مصدومیتی را پشت سر بگذارند. حالا او تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش را به کار گرفته تا هر طور شده امید ابراهیمی را به بازی فینال روز یکشنبه مقابل ذوب‌آهن اصفهان برساند.

بازیکن سیاه‌جامگان جانشین اف14

از مشهد خبر می‌رسد کار انتقال حسین زامهران هافبک ـ مهاجم سیاه‌جامگان به گسترش فولاد به اتمام رسیده و او بزودی راهی تبریز می‌شود تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند. زامهران در فصل قبل برای سیاه‌جامگان عملکرد خوبی داشت و جالب‌تر این‌که توسط رسول خطیبی که تبریزی است و سرمربیگری تیم مشهدی در اوایل لیگ را به عهده داشت، به میدان فرستاده شد. اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، زامهران فصل آینده آبی‌پوش می‌شود اما نکته این ماجرا اینجاست که با حضور زامهران، شاید محمد ابراهیمی که در تبریز ملقب به اف14 است، از گسترش جدا شده و به تیم دیگری (بخوانید پرسپولیس) بپیوندد!

احتمال ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در این فصل از نظر مدیریتی فصل آرامی را پشت سر گذاشت و همین مساله در تیم نیز موثر واقع شد تا سرخپوشان بتوانند عملکرد خوبی در زمین بازی داشته باشند. البته عقد قرارداد با یک اسپانسر متمول و از بین رفتن مشکلات مالی نیز مزید برعلت موفقیت کادر مدیریتی باشگاه بود. با این حال شنیدیم احتمال جابه‌جایی و تغییر در هیات مدیره وجود دارد و شاید بزودی باشگاه با یکی از اعضا خداحافظی کرده و فرد دیگری را جانشین این عضو کاملا کم‌کار که اکثر ماه‌های سال در مسافرت‌های خارجی است، کند.

ماندن مظلومی منوط به قهرمانی در جام حذفی

پرویز مظلومی روز پنجشنبه مصاحبه‌هایی کرد و در آن به صورت واضح گفت: «قراردادم با باشگاه استقلال دوساله است و فصل آینده می‌خواهم تیم قدرتمندی بسازم.» این موضوع البته حق مظلومی است که به فکر موفقیت در سال آینده آبی‌پوشان باشد، اما مشکل واقعی اینجاست که برای ادامه همکاری باشگاه با او باید هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرد. اعضای هیات مدیره نیز تنها یک شرط برای ادامه کار دارند و آن نیز، کسب قهرمانی در جام حذفی است. اگر مظلومی موفق به کسب قهرمانی نشود، باید قید حضور در فصل آینده استقلال را بزند.

سهرابی: قول می‌دهم تیم قدرتمندی ببندیم

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز، حالا که تیمش را توسط رسول خطیبی به لیگ برتر آورده، قول می‌دهد تیم خوب و مطمئنی ببندد تا سبزپوشان در لیگ برتر، زنگ تفریح سایر رقبا نباشند. سهرابی در این مورد به ما گفت: «ماشین‌سازی با تلاش بسیار زیادی به لیگ برتر رسیده و خیلی‌ها در صعود این تیم به ما کمک کردند. حالا هم نمی‌خواهیم حاصل این همه تلاش از بین برود به همین علت برنامه‌هایی داریم تا با جذب بازیکنانی که در فهرست خطیبی هستند، تیم قدرتمندی را ببندیم و این را قول می‌دهم که فصل بعد ماشین‌سازی تیم خوبی باشد.»

مبعلی و حضور در استقلال

این روزها خبرهایی درباره حضور ایمان مبعلی در استقلال شنیده می‌شود. گفته می‌شود در صورتی که علی منصوریان سرمربی آبی‌ها شود، ایمان هم دوباره پیراهن تیم سابقش را به تن می‌کند. مبعلی اما خیلی کوتاه در واکنش به این شایعات می‌گوید: «فعلا حرفی نمی‌زنم. قصدی برای مصاحبه ندارم. این‌ها شایعات است و من هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام.» مبعلی در حالی سکوت کرده که اخبار جدی درباره حضورش در جمع آبی‌ها شنیده می‌شود. ایمان پیش‌تر هم پیراهن استقلال را به تن کرده بود.

ستاره ذوب‌آهن در یک قدمی تراکتور

احسان پهلوان ستاره درخشان ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قبلی بود که توانست عملکرد قابل توجهی در لیگ برتر و بخصوص لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. او حالا به تیم ملی نیز دعوت شده تا حاصل تلاش‌هایش را بگیرد. احسان اما به شرایطی رسیده که باید به خدمت سربازی برود. به همین منظور مسئولان باشگاه تراکتورسازی که توانایی جذب بازیکن سرباز دارند، مقدمات کار را فراهم کرده‌اند و اگر احسان ثابت کند دانشجو نیست، باید در تبریز به سربازی برود و فصل بعد با پیراهن تراکتورسازی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها