مراجع در دیدار رئیس‌جمهور:

حل مشکلات اقتصادی در اولویت باشد

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان روز گذشته به قم سفر کرد تا با برخی مراجع تقلید دیدار کند.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های دولت یازدهم تصریح کرد: دولت برای بهبود وضعیت کشور و رسیدگی به وضعیت محرومان و اقشار ضعیف جامعه اقدامات زیادی انجام داده و در این مسیر به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته که باید با عزم بیشتر و حمایت همگان ادامه یابد. وی با ارائه رهنمودهایی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اساسی جامعه امروز است و دولت باید با اطلاع‌رسانی بیشتر، دستاوردهای خود را در این حوزه برای مردم تشریح کند و برای حل قطعی مشکل اشتغال، همچنان اهتمام داشته باشد.

آیت‌الله وحید خراسانی هم در دیدار رئیس‌جمهور توصیه کرد: در مسائل داخلی باید مسئولیت‌ها را براساس امانت و تخصص واگذار کرد و در ارتباط با کشورهای جهان نیز با زبان نرم و خوش سخن بگوییم و بتوانیم تعاملی سازنده با آنها داشته باشیم. وی بر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان کشور برای رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کرد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی نیز در این دیدار با اشاره به لزوم مراقبت از رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی کشور، بر ضرورت ادامه سیاست‌هایی که به ثبات، آرامش و امنیت مردم منطقه بویژه در سوریه، عراق و یمن منجر می‌شود، تاکید کردند.

روحانی همچنین با آیات جوادی آملی،‌ موسوی اردبیلی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی و سبحانی نیز دیدار کرد.

گفتنی است؛ حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نیز در این دیدارها بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در جهت رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد. او ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: دولت در سال 94 باوجود شرایط نامناسب اقتصاد جهانی و کاهش شدید قیمت نفت، توانست بدون استقراض کشور را اداره کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها