«والیبال بانوان ایران برای موفقیت در میادین بین‌المللی نیاز به تلاش مضاعف بازیکنان دارد و این موضوع رمز رسیدن به هدف‌های بزرگ است.»
کد خبر: ۹۰۴۸۶۰

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان که در نشست نواب رئیس بانوان هیات‌های استانی والیبال صحبت می‌کرد، با بیان این صحبت‌ها افزود: به ایران نیامدم که جایی کسی را بگیرم یا بگویم دیگران اشتباه می‌کنند و من درست می‌گویم. آمدم چون احساس قلبی من این است که می‌توانم به والیبال بانوان ایران کمک کنم. اگر این اتفاق بیفتد از خداوند تشکر می‌کنم و تنها آرزوی من نیز موفقیت والیبال بانوان ایران است که فکر می‌کنم آرزوی همه شما نیز باشد.

وی با بیان این‌که اگر مردان نتیجه گرفتند به دلیل تلاش مضاعف بوده است، گفت: موفقیت مردان والیبال ایران تنها به دلیل امکانات نبوده است و اگر بانوان نیز بخواهند نتیجه بگیرند، باید تلاش کنند. فیلم‌های مسابقات تیم‌های ایران را نگاه کردم و با وجود این‌که در یک ست پیروز می‌شوند، اما نتیجه را واگذار می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان زن ایران اگر تا پایان مسابقه تلاش خود را ادامه دهند، موفق می‌شوند. بازیکنان باید برای تک‌تک پوئن‌ها تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها