زوجی سالخورده با ضربه‌های مرگبار چاقو در خانه‌شان در شهر پرند از پا درآمدند. ردپای مردی آشنا در این جنایت کشف شده است.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۴

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی چند بار با تلفن خانه پدریاش در یکی از محله‌های شهر پرند تماس گرفت اما کسی پاسخگو نبود. دل نگران والدین سالخوردهاش، برای ملاقات با آنها رهسپار خانهشان شد. وقتی به آنجا رسید زوج سالخورده در خانه را باز نکردند. با مشکوک شدن به ماجرا سراغ همسایه‌‌ها رفت تا خبری از والدینش بگیرد؛ اما کسی از آنها خبری نداشت. همسایه‌ها می‌گفتند شب گذشته زوج سالخورده را دیدهاند که همراه یکی از بستگانشان در خانه حضور داشتهاند اما بعد از آن دیگر از زوج همسایه خبری ندارند.

این مرد که احتمال می‌داد حادثه‌ای برای والدینش رخ داده باشد، با پلیس تماس گرفت. زمانی که پسر صاحبخانه همراه ماموران وارد خانه شدند، با پیکر زن 65 ساله و شوهر 70 ساله او روبهرو شدند. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد آنها بر اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیدهاند و ساعاتی از مرگ آنها می‌گذرد. با انتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد .

در این مرحله ماموران به تحقیق از پسر مقتولان پرداختند که وی گفت: یکی از بستگانمان که پسری جوان است از زمانی که والدینش از هم جدا شدند، نزد والدینم آمده بود و با آنها زندگی می‌کرد. او ازمشکلاتروحی و روانی رنج می‌برد و افسرده شده بود. بعد از قتل پدر و مادرم او نیز ناپدید شده است.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به پسر جوان ظنین شوند و او به عنوان تنها مظنون این جنایت هولناک تحت تعقیب پلیس قرار بگیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها