مرد پرتغالی، کفاشیان و هیات رئیسه سابق را به باد انتقاد گرفت

چهارشنبه تعیین‌کننده برای کی‌روش

سرمربی تیم ملی امیدوار است جلسه امروزش با رئیس فدراسیون فوتبال به یک توافق دوستانه و متقابل منجر شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۵

کارلوس کی‌روش و مهدی تاج، دوشنبه‌شب نخستین جلسه مشترک را برگزار کردند؛ جلسه‌ای که البته ارزیابی هر دو طرف از آن مثبت بود. تاج درباره این نشست سه ساعته چنین گفت: کی‌روش 11 مورد را در هیات رئیسه‌پیشین گفته بود و نمی‌شد به او گفت خواسته زیادی دارد. این درخواست‌ها منطقی بود و چون حل نشده، او خیلی ناراحت بود. من حرف‌های او را گوش دادم و سه ساعت با هم صحبت کردیم. قرار شد چهارشنبه دوباره با هم صحبت کنیم. من قائل به این هستم که حفظ کی‌روش به نفع ماست و به دنبال این هستم. او سامانه‌ای ایجاد کرده که به‌نفع فوتبال ماست.

این نگاه بیش از همه رضایت کارلوس کی‌روش را همراه داشت. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از نشست اول خود با رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: می‌خواهم از آقای تاج بابت صبر محبت‌آمیزشان و همین‌طور توجه ویژه‌ای که نسبت به تیم ملی و بنده از خود نشان دادند، قدردانی کنم. امیدوارم در جلسه بعدی ما که چهارشنبه خواهد بود، بتوانیم یک توافق دوستانه و متقابل را نهایی کنیم.

کی‌روش انتقادات تندی هم از کفاشیان داشت که در نوع خودش عجیب بود: اتفاقاتی که در گذشته تحت رهبری رئیس سابق فدراسیون فوتبال و اعضای پیشین هیات رئیسه رخ داد، به صورت شفاف معلوم کرد که فدراسیون نیازی به خدمات بنده ندارد. همین‌طور این اتفاقات نشان‌دهنده رفتارهای کاملا غیرمحترمانه‌ای است که دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.

امروز و پس از جلسه دوم سرمربی تیم ملی با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، درباره ماندن یا رفتن کی‌روش تصمیم‌گیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها