در گفتگو با جام جم آنلاین اعلام شد؛

احتمال برگزاری نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره برجام/ وزارت خارجه آماده گزارش است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلس و عدم فرصت لازم برای ارایه گزارش روند اجرای برجام، از احتمال برگزاری نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴
احتمال برگزاری نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره برجام/ وزارت خارجه آماده گزارش است

نوذر شفیعی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: کمیسیون امنیت ملی در راستای بررسی اجرای برجام جلساتی را با حضور آقای عراقچی،مسئول مبادلات ارزی بانک مرکزی همچنین بخش سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و در مجموع با نهادها و موسساتی که به نوعی از برجام تاثیر می پذیرند برگزار کرده است.

وی ادامه داد: طبق قانون روز 27 فروردین 3 ماه از آغاز اجرای برجام می‌گذرد و به این ترتیب وزیر امور خارجه موظف به ارایه گزارشی از روند اجرای برجام به کمیسیون است اما با توجه به بررسی لایحه بودجه 95 در دو شیفت صبح و عصر احتمالا فرصتی برای ارایه گزارش وزیر خارجه در کمیسیون وجود نداشته باشد.

شفیعی با اشاره به احتمال برگزاری نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای دریافت و بررسی گزارش سه ماهه وزارت خارجه درباره نحوه اجرای برجام اظهار داشت: وزارت خارجه آماده است هر زمانی که کمیسیون امنیت ملی اراده کند گزارشش را ارایه دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال افزود: در صورت عدم برگزاری نشست فوق العاده، گزارش نظارت بر نحوه اجرای برجام بعد از اتمام رسیدگی به لایحه بودجه بررسی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها