سیما صدیقی: تیم گاز برای قهرمانی بسته شده بود

سیما صدیقی سرمربی این تیم که یکی از پرسابقه‌ترین مربیان عرصه والیبال بانوان به‌شمار می‌رود در رابطه با قهرمانی تیم تحت هدایتش در این فصل به جام بانوان گفت: ما از همان ابتدا که تیم را بستیم هدفمان فقط قهرمانی بود و می‌خواستیم با اقتدار قهرمان شویم که در نهایت این اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۹

وی افزود: رقیبان ما در لیگ برتر والیبال بانوان همیشه همان دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن اصفهان بودند، اما نکته‌ای که در این فصل قابل تامل بود به وضعیت تیم‌های پایین جدول برمی‌گردد. این تیم‌ها شرایط خوبی داشتند و خیلی خوب ظاهر شدند. سرمربی تیم گاز تهران با اشاره به اثرات منفی تعداد کم تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: این خیلی بد است که لیگ با حضور کم تعداد تیم‌ها برگزار می‌شود. هر چقدر تعداد تیم‌ها بیشتر باشد رقابت و انگیزه‌ها بیشتر می‌شود. کیفیت کاری تیم ملی والیبال بانوان هم بالاتر می‌رود. لیگ تاثیری مستقیم بر روی تیم ملی والیبال بانوان دارد.

صدیقی یادآور شد: لیگ برتر والیبال بانوان از لحاظ کیفی تفاوت فاحشی نسبت به فصل‌های گذشته نداشت و چهره جدیدی به ما معرفی نشد و به عبارتی پدیده‌ای نداشتیم.

این مربی در ادامه گفت: راهکارهای زیادی برای پیشرفت این لیگ وجود دارد. اکنون فدراسیون برنامه استعدادیابی را به بهترین شکل انجام می‌دهد و این برنامه در سال‌های آینده لیگ بهتری را رقم می‌زند. البته در کنار بازیکن‌سازی باید فکری هم برای یافتن اسپانسر جدید برای والیبال بانوان انجام داد. جذب اسپانسر یعنی افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان.

سرمربی تیم گاز اظهار کرد: بازیکنان تیم گاز برای این قهرمانی خیلی کار کردند و واقعا از جان مایه گذاشتند. این تیم با میانگین سنی 24 سال خیلی خوب ظاهر شد و فصل آینده نیز با همین روند ادامه می‌دهیم و پیش از این باید برای جام باشگاه‌های آینده آماده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها