فعال‌سازی Windows Photo Viewer در ویندوز 10

چنانچه از کاربران ویندوز 10 باشید و روی عکس‌های خود دوبار کلیک کرده باشید مطمئنا متوجه شده‌اید که ابزار جدید Photos در این نسخه از ویندوز جایگزین ابزار قدیمی و آشنای Windows Photo Viewer شده است.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۱
فعال‌سازی Windows Photo Viewer در ویندوز 10

به گزارش جام جم کلیک، ابزار Photos با ظاهری مدرن و امکاناتی بمراتب بیشتر همچون اصلاح خودکار تصاویر، ساخت آلبوم و... نسخه توسعه یافته و پیشرفته‌تری از ابزار Windows Photo Viewer به‌شمار می‌رود.

اما گاهی این تغییر و تحولات نیز موجب نمی‌شود مشتریان وفادار Windows Photo Viewer با آن خداحافظی کنند.

زیرا بسیاری از کاربران به همین ابزار ساده و قدیمی عادت کرده‌اند و مرور عکس‌ها با استفاده از این ابزار برایشان از لذت و سهولت بیشتری برخوردار است.

چنانچه شما نیز جزو این دسته از مشتریان وفادار هستید و می‌خواهید ابزار Windows Photo Viewer را در ویندوز 10 فعال و از آن استفاده کنید، می‌توانید از ترفند زیر کمک بگیرید:

برای انجام این کار نیازمند هک رجیستری ویندوز خواهید بود و برای سهولت در انجام این هک، تغییرات موردنیاز را در یک فایل رجیستری قرار داده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر آن را
دانلود کنید:

http://j.mp/click_wpv

در ادامه پس از دانلود فایل رجیستری روی آن دوبار کلیک کرده و با انتخاب گزینه‌ Yes اعمال هک در رجیستری ویندوز را تائید کنید.

رایانه خود را یک‌بار ری‌استارت کنید تا تغییرات اعمال شود.

با اجرای این مراحل، ابزار Windows Photo Viewer به ویندوز اضافه و فعال شده است، اما برای باز کردن تصاویر توسط این ابزار باید آن را به‌عنوان ابزار پیش‌فرض نمایش تصاویر انتخاب کنید.

برای انجام این کار کافی است در کادر جستجوی موجود در نوار وظیفه یا منوی استارت عبارت Default App را وارد کرده و Default app settings را از فهرست نتایج انتخاب کنید.

5 ـ از بخش سمت راست گزینه‌ Photo Viewer را پیدا کرده و پس از کلیک روی ابزار فعلی که Photos نام دارد، از فهرست به‌نمایش درآمده گزینه‌ Windows Photo Viewer را انتخاب کنید.

6 ـ مراحل کار به اتمام رسیده و با دوبار کلیک روی هریک از تصاویر ذخیره شده در هارد‌دیسک می‌توانید نتیجه تغییرات را مشاهده کنید.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها