دو خواهر دوقلو که با پوشش پسرانه همراه مرد جوانی به خودرو و لوازم داخل آن دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۹

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا امیری، رئیس کلانتری 126 پایتخت در این باره گفت: بامداد یکشنبه ماموران کلانتری 126 هنگام گشتزنی در خیابان 218 شرقی به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید که در حال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند، مشکوک شده و آنها را زیرنظر گرفتند.

سارقان به محض مشاهده ماموران با سوار شد ن به خودرویشان متواری شدند. ماموران به تعقیب سارقان پرداختند تا این‌که با استعلام شماره پلاک خودروی متهمان فراری متوجه شدند آنها با خودروی سرقتی در حال فرار هستند.

وی اضافه کرد: در جریان این تعقیب و گریز، خودروی سرقتی در میدان هروی منطقه پاسداران با چند تیر پلیس که با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح شلیک شده بود، متوقف شد و هر سه سرنشین آن‌که در ظاهر سه پسر جوان بودند بازداشت شدند.

در حالی که پس از دستگیری مشخص شد دو نفر ازآنها که یکی‌شان با شلیک گلوله پلیس زخمی شده، دختر بوده که با هم خواهران دوقلو هستند؛ متهمان روانه زندان شدند.

تحقیقات از آنها نشان می‌داد این دو خواهر دوقلو با پوشیدن لباس پسرانه همراه مردی که با آنها دستگیر شده، خودرو و لوازم آن را به سرقت می‌بردند.

از متهمان سه قبضه سلاح سرد، مقادیری موادمخدر و تعداد زیادی اموال سرقتی که از خودروهای شهروندان به سرقت رفته بود، کشف شد. متهمان پس از اعتراف به جرایم خود راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند و پرونده برای بررسی بیشتر و کشف دیگر جرایم این متهمان و همچنین استرداد اموال مسروقه به مالکانشان در جریان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها