برانکو: با همه توان بازی می‌کنیم

پرسپولیس به دنبال یک 3 امتیاز آسان

«هر چیزی به‌جز برد برای پرسپولیس غیرمنتظره است» همین یک جمله از برانکو ایوانکویچ در آستانه بازی با استقلال اهواز مشخص می‌کند، او و تیمش با چه هدفی به مصاف حریف آبی‌پوش می‌روند.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۹

امروز و از ساعت 16 و 20 دقیقه، پرسپولیس در آخرین بازی هفته دوازهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال اهواز است. قرمزها که دو هفته پیش و در همین ورزشگاه، با گل ثانیه‌های پایانی بنگستون، از شکست مقابل استقلال در شهرآورد تهران فرار کردند، حالا باید به مصاف یک استقلال آبی‌پوش دیگر بروند. تیمی که البته حال و روزش هیچ شباهتی به استقلال تهران و استقلال خوزستان که این روزها صدر جدول را بین خود دست به دست می‌کنند، ندارد.

از آخرین و البته تنها برد استقلال اهواز در رقابت‌های این فصل فوتبال 9 بازی می‌گذرد. آنها در این هشت هفته اخیر شش بازی را با شکست به پایان رسانده‌اند و در دو بازی هم تساوی، حاصل تلاش‌شان بوده است. در این شرایط طبیعی است که برانکو بگوید «هر چیزی به‌جز برد برای پرسپولیس غیرمنتظره است». سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی امروز و در نشست خبری بازی گفت: در شرایطی که خیلی‌ها ما را گزینه اول قهرمانی می‌دانند، هر چیزی غیر از برد می‌تواند برای ما غیر منتظره باشد. با این حال امکان ندارد استقلال اهواز را دست‌کم بگیریم و با قدرت بازی نکنیم.

برانکو با ابزار رضایت از شرایط ملی‌پوشانش در بازگشت از گوام افزود: آن چیزی که جنبه مثبت دارد این است که خوشحالیم بازیکنان‌مان به محض رسیدن به فرودگاه با ما تماس گرفتند و در تمرینات تیم حضور پیدا کردند. تنها بنگستون غیبت داشت که هنوز به تیم اضافه نشده است. با این حال همه بازیکنان ما سالم هستند و باید بگویم نگرانی خاصی نداریم. به‌جز صادقی که محروم است، بقیه برای بازی آماده هستند. ما در این بازی انتظار داریم ملی‌پوشان ما اراده خود را به رخ بکشند. هر چند احتمال مصدومیت آنها وجود دارد.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان نگران داوری هستید، بیان کرد: من به بحث داوری دیگر فکر نمی‌کنم و همیشه انتظارم این است که داوران صادقانه قضاوت کنند. با وجود تمام اتفاقات و بی‌عدالتی خیلی بزرگی که علیه ما رخ داده است، همچنان به داوری اعتقاد دارم و تمرکزم به تیم است نه داوری.

علی حنطه، سرمربی استقلال اهواز هم در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: در تعطیلات لیگ توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. بازیکنان را جمع و جور کردیم و از لحاظ بدنی 30 درصد بهتر شدیم. مشکلاتی داشتیم مثل این‌که چند بازیکن از جمع ما جدا شدند با این حال با همه توان در بازی با پرسپولیس حاضر می‌شویم.

پرسپولیس در این بازی خانگی ببرد 18 امتیازی می‌شود و می‌تواند بار دیگر به جمع تیم‌های نیمه بالایی جدول اضافه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها