فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» مثالی برای سینمای دغدغه‌مند

ذکر مصیبتی برای من و تو

شبکه رادیویی تهران امشب (شنبه 23 آبان) از ساعت 21 با حضور وحید جلیلوند کارگردان فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، از موج اف.ام ردیف 94مگاهرتز پخش می شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۸۲
جلیلوند با «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، به رادیو تهران می آید

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، وحید جلیلوند، کارگردان فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» امشب مهمان رادیو تهران است.

صادق داوری فر، تهیه کننده «چراغ» شنبه ها با اعلام این خبر گفت: نام جلیلوند را تا بحال با هنر دوبلاژ و گویندگی در رادیو و اجرای تلویزیونی شنیده‌ایم، اما جلیلوند در اولین تجربه سینمایی خود دردسر یک آگهی روزنامه را دستمایه ساخت فیلمی سینمایی با نام «چهارشنبه 19 اردیبهشت» قرار داده است.

در فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت ، بازیگرانی چون نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده و وحید جلیلوند حضور دارند.

داوری فر با اشاره به اطلاع رسانی اکران فیلم های سینمایی در این برنامه خاطر نشان کرد: برنامه چراغ شنبه ها بیشتر با رویکرد سینمایی و با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای سینمایی پخش خواهد شد. هر هفته درباره اکران یکی از فیلم های سینمایی صحبت می شود و با عوامل اثر از کارگردان گرفته تا کارشناس مربوط سینمایی و... گفت وگو می شود.

به گفته این تهیه کننده رادیویی، در چراغ شنبه ها در سه بخش با مهمان برنامه گفت وگو می شود، بخش اول به بیوگرافی و زندگینامه کارگردان اختصاص یافته است و در قسمت بعدی درباره شرایط اکران و درباره فیلم صحبت می شود، پرداختن به حاشیه ها نیز از دیگر بخش هایی که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

مازیار فکری ارشاد، منتقد سینمایی نیز با عنوان کارشناس مجری در برنامه حضور دارد.

برنامه «چراغ» هر شب جز جمعه ها، با تیم برنامه ساز مجزا از ساعت 21 روی آنتن رادیو تهران می رود، این برنامه با رویکردهای متفاوت از جمله محیط زیست، گردشگری، موسیقی، نجوم و سینما و تئاتر از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها