نرم‌افزارهای متعددی همچون تلگرام، وایبر، لاین، واتس‌اپ و ... وجود دارد که با استفاده از آنها و به کمک دستگاه‌های هوشمند یا مرورگر وب می‌توانید با دوستان خود چت و گفت‌وگو کنید.
کد خبر: ۸۵۴۴۰۹
چت گروهی از هرجا

به گزارش جام جم کلیک ،یکی از مواردی که هنگام استفاده از این برنامه‌ها باید به آن توجه شود نیاز به وجود نرم‌افزار و عضویت در آن سرویس برای هریک از طرفین گفت‌وگو است یا شاید بخواهید با چند نفر به‌صورت همزمان چت کنید.

اما برخی از آنها دستگاه هوشمند نداشته باشند، برخی دیگر نرم‌افزار مورد نظر را روی دستگاه خود نصب نکرده باشند و برخی دیگر نیز تمایلی به عضویت در این سرویس‌ها به‌خاطر یک گفت‌وگوی کوتاه نداشته باشند.

دوست دارید در این شرایط یک مکالمه گروهی بسیار سریع و راحت داشته باشید؟

سرویس Hack.Chat این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به‌راحتی از هر دستگاه متصل به اینترنت که از مرورگر وب پشتیبانی می‌کند گروه چت ساخته و با دیگر کاربران مکاتبه داشته باشید.

استفاده از این سرویس به روش زیر است:

ابتدا یک کلمه را به‌عنوان نام اتاق گفت‌وگوی خود انتخاب کنید. در ادامه کلمه انتخاب شده را به‌صورت زیر در مرورگر وارد کرده و آدرس مورد نظر را به دیگر کاربران نیز اطلاع دهید.

http://hack.chat/?jamejam

نکته: در این مثال ما کلمه Jamejam را انتخاب کردیم. شما می‌توانید هر کلمه دلخواه دیگر را انتخاب کنید و پس از علامت سوال آن را وارد کنید.

اکنون هریک از کاربرانی که قصد دارد به گروه چت شما ملحق شود کافی است این آدرس را در مرورگر رایانه یا دستگاه هوشمند خود تایپ کرده و یک نام مستعار برای خود انتخاب کند.

پس از انتخاب نام، عملیات ورود به گروه صورت گرفته و محیط گفت‌وگوی گروهی به‌نمایش درخواهد آمد. شما می‌توانید در کادر مربوطه عبارات مورد نظرتان را تایپ کنید

(از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌شود) و متون تایپ شده توسط دیگر کاربران را نیز در کادر بالایی مشاهده کنید.

توجه: هر زمان بخواهید می‌توانید نام گروه چت خود را به هر عبارتی تغییر دهید و باتوجه به این‌که اطلاعات وارد شده در گروه‌ها توسط هر کاربری که نام گروه را بداند قابل مشاهده است

(هر کاربر اطلاعات تایپ شده پس از ورود به گروه را مشاهده می‌کند و متون قبلی برای او قابل مشاهده نخواهد بود، پس چنانچه گروه را ترک می‌کنید نگران اطلاعات وارد شده نباشید‌.

زیرا با ساخت گروه جدید با همان نام نیز هیچ اطلاعاتی در اختیار کاربران جدید نخواهد بود) پیشنهاد می‌کنیم برای مکالمات خصوصی از این سرویس استفاده نکنید یا نام‌های گروه را به‌صورت عبارتی پیچیده و رمزی انتخاب کنید تا برای دیگر افراد قابل حدس زدن نباشد.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها