مهندس عزت‌الله ضرغامی با انتشار عکسی طنز با تیتر « این روزهای شورای فضای مجازی» در توضیح عکس نوشت: پس از گذشت بیش از یک ماه از ملاقات اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری معظم و تاکید چند باره ایشان بر ماموریت مهم شورا، تا امروز فقط یک جلسه آن هم برای تغییر دبیر شورا تشکیل شده است. ده‌ها دستور مهم و کارشناسی شده کماکان پشت در شورا معطل تشکیل جلسات منظم است تا مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۵۴۸۲

جناب خان و عادل در پشت صحنه

محمد بحرانی، گوینده عروسک جناب‌‌خان که گویا علاقه زیادی به فوتبال دارد، یکشنبه شب برنامه‌ای دیدنی را با حضور عادل فردوسی‌پور رقم زد. بخش بانمک برنامه وقتی بود که جناب خان و فردوسی‌پور، تخصصی و حرفه‌ای درباره فوتبال و بازیکنان معروف صحبت می‌کردند، اما رامبد جوان از دیالوگ‌های آنها چیزی سردرنمی‌آورد چون فوتبالی نیست. جوان به این بی‌اطلاعی خود از دنیای فوتبال با خنده‌ای طولانی واکنش نشان داد؛ اما جناب خان با اطلاعاتش کمبود جوان را جبران کرد.

کودکان معصوم؛ قربانی جنگ

چند روزی است که صهیونیست‌‌ها، مسجدالاقصی و مردم فلسطین را مورد هجوم قرار داده و آنها را به شهادت می‌رسانند. در این میان کودکان قربانیان مظلوم این حملات هستند. دیروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که پدر جوان فلسطینی را نشان می‌داد که در کنار فرزند خردسال کشته شده خو د دراز کشیده و به‌شدت گریه می‌کند و توان جدا شدن از او را ندارد. انتشار عکس این اتفاق در فضای مجازی هم با بازخوردهای زیادی روبه‌رو بود. این در حالی است که انتشار عکس کودکانی که همراه خانواده‌های خود از کشورهای مختلف از جمله سوریه به یونان پناهنده می‌شوند، بازتاب‌های زیادی دارد و ذهن مردم دنیا را به سمت مردم بی‌دفاع سوریه جلب کرده است.

استاد بخشی

عبدالله اسکندری دیروز یکی از گریم‌های متفاوت عنایت بخشی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و برای این بازیگر قدیمی از صفت استاد استفاده کرد. عنایت بخشی یکی از بازیگران پرکار دهه 60 است که در آن سال‌ها نقش‌های مختلفی از مامور ساواک گرفته تا مردی مومن و آبرودار را بازی می‌کرد.در دهه‌‌های بعد حضور بخشی در سینما کمتر و در تلویزیون بیشتر شد. او در سریال‌هایی مانند یک تکه زمین، رخصت، تبریز در مه، همسایه‌ها و ولایت عشق بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها