سرنوشت زندگی جواد نکونام و سوختگی پای کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در کنار اتفاقات تلخ ۵ بازیکن دیگر دنیا به سوژه گزارش روزنامه مارکای اسپانیا تبدیل شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۸۸
سوختگی نکونام سوژه روزنامه اسپانیایی شد

به گزارش مهر، روزنامه مارکای اسپانیا در گزارشی به زندگی ۶ بازیکنی پرداخته که در دوران کودکی زندگی سخت و بدی را پشت سر گذاشته‌اند و پناه بردن این بازیکنان به فوتبال سرنوشت آنها را تغییر داده است.

در این گزارش نام جواد نکونام، ماریو بالوتلی، فرانک ریبری، خوان کوادرادو، ژاکوب بلاژیکوفسکی و کارلوس توز آمده و توضیح مختصری از دوران کودکی آنها آورده شده است:

«جواد نکونام یکی از معروف‌ترین بازیکنان ایران است که به عنوان نخستین ایرانی در لیگ اسپانیا و در تیم اوساسونا بازی می‌کرد. او بعد از سوختگی پایش اصلا شرایط خوبی نداشت و در دوران کودکی درونگرا و منزوی شده بود. او همچنین به خاطر جنگ ایران و عراق در دهه ۸۰ میلادی مشکلاتی را تجربه کرد.

کارلوس توز فقط زمانی که ۱۰ ماه داشت با آب جوش در داخل آشپزخانه به شدت سوخت و وقتی پدر و مادرش برای کاهش درد و سوختگی روی او حوله انداختند، شرایطش بدتر شد. پدر توس وقتی این بازیکن ۵ سال داشت، درگذشت و مادرش هم او را ترک کرد.

فرانک ریبری زمانی که دو سال داشت، در اتومبیل پدرش دچار سانحه رانندگی شد و از پنجره به بیرون پرتاب شد و برای همین زخم عمیقی روی صورتش نقش بست. خیلی از دوستان و هم سن و سالهای ربیری او را به خاطر این زخم مسخره می‌کردند ولی او شخصیت قوی داشت و حتی با وجود اخراج از موسسه‌ای که در آن مشغول تحصیل بود، با تشویق‌های همسرش به فوتبالیست بزرگی تبدیل شد.»

در بخش دیگری از این گزارش به مشکلات ماریو بالوتلی، خوان کوادرادو و ژاکوب بلاژیکوفسکی هم اشاره شده و اینکه چطور بعضی از آنها حتی تا پای مرگ هم رفته‌اند و تجربیات تلخی از دوران کودکی خود دارند ولی فوتبال باعث تحول در زندگی آنها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها