با خرید بلیت اینترنتی هواپیما

1200 زن و مرد تعطیلات نوروز را از دست دادند

سایت های غیرقانونی فروش بلیت هواپیما زیرذره بین پلیس فتا

مدیرکل دفترنظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام اسامی بیش از15 سایت غیرقانونی فروش بلیت هواپیما به پلیس فتا برای مسدود کردن این سایت ها خبر داد و گفت: خرید اینترنتی بلیت فقط از سایت های 13 آژانس مورد تائید این سازمان است و دیگر سایت ها مورد تائید این سازمان نیست.
کد خبر: ۸۲۹۰۹۵

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی دهقان در خصوص نابسامانی فروش بلیت های چارتری، اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط هیچ یک از آژانس های دارای مجوز سازمان هواپیمایی کشوری(مجوز بند الف) انجام نشده و این کار بیشترتوسط سایت های غیرقانونی صورت می گیرد.

وی خواستار برخورد مراجع قانونی با سایت‌های غیرقانونی فروش بلیت هواپیما شد و گفت: در همین ارتباط هفته گذشته اسامی بیش از 15سایت غیرقانونی فروش بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری به پلیس فتا اعلام شده تا در‌جهت مسدود کردن این سایت ها اقدام شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در خواست ما از مردم این است که در صورت مشاهده این گونه سایت ها، اسامی آنها را همراه مستندات به سازمان هواپیمایی کشوری یا سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

دهقان تصریح کرد: هماهنگی لازم بین سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان تعزیرات حکومتی وجود دارد و سازمان تعزیرات با این سایت ها برخورد خواهدکرد.

وی با بیان این‌که تعداد محدودی از بلیت‌های هوایی به صورت چارتر فروخته می شود و اغلب بلیت ها به صورت برنامه ای از طریق سیستمی به فروش می رسد، افزود: به طور کلی در روزهای پرترافیک مسافری نمی توان به تمام تقاضاهای سفر پاسخ داد بنابراین معمولا در این ایام توسط برخی سایت های اینترنتی از این شرایط سوءاستفاده و نسبت به فروش بلیت های هواپیمایی به نرخ گران اقدام می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قاطعانه اعلام می کنم بجز سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی که مستقیم نسبت به فروش بلیت اقدام می‌کنند هرگونه خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت های دیگر غیرقانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها