با خرید بلیت اینترنتی هواپیما

1200 زن و مرد تعطیلات نوروز را از دست دادند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از کلاهبرداری شخصی سودجو از طریق سایت اینترنتی فروش بلیت هواپیما خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۹۱
1200 زن و مرد تعطیلات نوروز را از دست دادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، سرهنگ "حبیب الله رجبلی" گفت: شخصی کلاهبردار از طریق راه اندازی سایت فروش اینترنتی بلیت هواپیما اقدام به کلاهبرداری از هزار و دویست نفر از شهروندان کرده است.

وی افزود: این فرد که در قالب سایتی اینترنتی به آدرس Royaparvaziran.ir و با نام "رویا پرواز ایرانیان" فعالیت داشته است و تاکنون از تعداد هزار و دویست نفر از شهروندان ایرانی کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ رجبلی در پایان با اشاره به این موضوع که شهروندان باید از خرید بلیت هواپیما از سایت های اینترنتی نا آشنا خودداری نمایند توصیه کرد پیش از هرگونه خرید اینترنتی بلیت به پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کرده و از وضعیت فروشنده بلیت آگاهی لازم را کسب نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
چه راهكار زیبایی را برای خریداران بلیط هواپیما پیشنهاد می كنند ، جناب سرهنگ اگر قرار بود مردم راجع به واقعی بودن یك آژانس هواپیمایی كه از آن می خواهند بلیط بخرند تحقیق كنند لزومی نداشت از طریق اینترنت اقدام بخرید كنند و دچار كلاهبردار ها بشوند .هدف از خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت بوده .در ضمن مردم از كجا استعلام كنند كه جوابگوی سوال آنها باشند .ادارات دولتی كه آقای ملتند و براحتی پاسخگو نیستند بنابراین میماند امنیت اجتماعی و اقتصادی كه آنهم به سلامت دولتها و قوه قضایی بستگی دارد .وقتی كه در كشور هر مدیری میلیارد ها دارد و كسی از آنها نمی پرسد این پولها را از كجا آورده اید و فرزندانشان در پیشرفته ترین كشورها به تجارت اشتغال دارند ، ما باید اراذل و اوباش داشته باشیم وقتی مردم برای گذران زندگی كلیه می فروشند ما باید زور گیر ، كیف قاپ داشته باشیم این افراد كه نمی توانند از مدیران سطح بالا كه بوجود آورنده آنها بوده اند انتقام بگیرند بناچار از ما مطالبه حقوق بسرقت رفته شان را می كنند. جناب سرهنگ نیروی انتظامی با این دستگیریها هیچكاری نمی تواند بكند .كار از جایی دیگر خراب است و ما بی جهت با هم در گیر می شویم. با تشكر از نیروی انتظامی زحمت كش.
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
تمام بلیت ها از هواپیمایی اتا بوده و هواپیما اتا یك درگاه درست حسابی برای چك كردن بلیت نداره
متاسفم برای هواپیمایی ایران كه اینقدر راحت كلاه برداری میكنند
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
واقعا چرا باید اینجوری بشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
این وظیفه شما هست كه اجازه این كلاه برداریها را ندید.........متاسفانه توی مملكت ما پیشگیری هیچ معنی نداره .......
نوذر
Canada
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
سازمانی در كشور باید وجود داشته باشد كه بر روی محتوای سایتهای اینترنت و امكان درج مشخصات كارتهای بانكی در این وب سایتها و همچنین امكان تجارت الكترونیك نظارت كامل داشته باشد تا دیگر شاهد چنین كلاهبرداریهایی نباشیم.‌..
دانش اینترنت مردم هنوز كم است.......هركس كه بلد نباشد از كجا خرید اینترنتی كند بی سواد محسوب میشود....


نیازمندی ها